جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دیدار

حوزه/ نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: باید از همه ظرفیت های قانونی در ارتقای جایگاه امر به معروف و نهی از منکر استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری در دیدار اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم، بیان کرد: باید در زمینه امر به معروف و نهی از منکر حساسیت ویژه ای داشت در این زمینه قم اقدامات خوبی انجام داده است.

عضو کمیسیون امنیت مجلس بیان کرد: جهت گیری کلی این است که ستاد امر به معروف و نهی از منکر با هدف پیگیر رسالت و وظایف خود ارتقا پیدا کند و نظارت های خود را افزایش دهد.

وی عنوان کرد: در زمینه جایگاه امر به معروف کوتاهی هایی بوده است که باید جبران شود در این زمینه ضرورت تشکیلات قوی و توانمند بیش از گذشته احساس می شود و ستاد امکانات لازم را باید مهیا سازد.

حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری خاطرنشان کرد: باید در جایگاه قانونی این ستاد نظارت باشد و برای توسعه فعالیت هایش نیز ردیف بودجه ای را تعریف کرد و در راستای رفع موانع اهتمام ورزید.

وی گفت: تحولات و تغییرات به تشکیلاتی نیاز دارد و اگر دولت در این باره لایحه ای ارائه نماید می توان این ساختار را متحول و برای آن بودجه ای تعریف کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس افزود: همچنین باید به دنبال نیروهای دغدغه مند باشیم تا در این ساختار به وظایف خود عمل کنند و هر گونه کمی و کاستی آنها را در جهت تحقق اهدافشان ناامید نسازد.

وی بیان کرد: در جهت هم افزایی بیشتر و تحولات روزافزون نیز باید از تجربیات استان قم استفاده کرد و برای ادارات و دستگاهها سهم مشخصی تعیین شود.

حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری عنوان کرد: اگر نقشه راهی برای توسعه ظرفیت‌ها مد نظر داشته باشیم بهتر می توان این اهداف را ترسیم و محقق ساخت، همچنین باید به دنبال راهی در تامین نیازها باشیم.

وی تصریح کرد: علی رغم بضاعت اندک استان، ستاد امر به معروف و نهی از منکر پیشرفت های خوبی داشته است و باید در جهت تداوم فعالیت ها مورد حمایت قرار گیرد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برخی منکرها کلان است و باید ریشه ای با آن مقابله کرد، فسادهای بزرگ و پول های بادآورده و جریاناتی که با زور در صدد فاسد کردن مدیران هستند، جزء این منکرهای کلان است و باید با جدیت مورد رصد و برخورد قرار گیرد و ستاد در این عرصه ها ورود کرده و کارش فراتر از این ها باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha