سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
دیدار

حوزه/ یکی از رویکردهای مهم ستاد امر به معروف حمایت تمام قد از آمران به معروف و ناهیان از منکر است و از پشتوانه های قانونی در این عرصه استفاده می کنیم و مقابله با کم فروشی، فساد اداری، عدم تکریم ارباب رجوع و بی توجهی به رعایت حجاب و عفاف نیز از وظایف ما است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر گرجی در دیدار با امام جمعه پردیسان در جلسه شورای امر به معروف در این منطقه اظهار داشت: رویکرد مهم ما این است که زیرساختها را فراهم کنیم سپس ساختار آماده شود.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم افزود: از جمله تلاش برای ساختارهای ستاد، ایجاد معاونت ها و ادارات و ستادهای امر به معروف در شهرستان ها و مراکز بخش‌ها و شوراهای امر به معروف ادارات و نهادهای حاکمیتی است .
وی با اشاره به تعامل با مسئولین و نخبگان و بزرگان عنوان کرد: یکی از رویکردهای مهم ستاد حمایت تمام قد از امران به معروف و ناهیان از منکر است و از پشتوانه های قانونی در این عرصه استفاده می کنیم و مقابله با کم فروشی، فساد اداری، عدم تکریم ارباب رجوع و بی توجهی به رعایت حجاب و عفاف از وظایف ما است.
حجت الاسلام والمسلمین گرجی تصریح کرد: بیش از ۱۰۰ گزارش از صدور مجوزهای قانونی تا پلمپ به دلیل کم فروشی و فساد اداری و عدم تکریم ارباب رجوع و بی توجهی به رعایت حجاب و عفاف پیگیری شده است.
وی افزود: در زمینه حجاب و عفاف نیز بنا بر ایجاد تنش نیست، بلکه حل مسئله حجاب و عفاف است، در این راستا در برخی مجتمع ها موفقیت های خوبی داشته اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha