شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت الله اعرافی

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه بر استفاده همه جانبه از ظرفیت مساجد در محلات به‌عنوان پایگاه اصلی مقابله با آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه به نقل از بسیج ، سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه قم به همراه سردار مهدی کبیری‌پور جانشین خود با آیت‌الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه و امام جمعه قم دیدار و گفت‌وگو کرد.

فرمانده سپاه استان در این دیدار به ارائه گزارشی از فعالیت‌های قرارگاه ۱۹ دی قم پرداخت و شناسنامه اطلس آسیب‌ها و مسائل قم را به امام جمعه قم ارائه کرد.

آیت‌الله اعرافی در این دیدار با تأکید بر استفاده همه جانبه از ظرفیت مساجد در محلات به‌عنوان پایگاه اصلی مقابله با آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی گفت: رفع محرومیت و تقویت اعتقادات و باورهای مردم موضوع مهمی است که باید با مشارکت مجموعه‌های فرهنگی در مساجد دنبال شود.

وی عنوان کرد: مسئولان فرهنگی باید برای اجرای فعالیت‌های گسترده تربیتی، فرهنگی و اجتماعی در سطح مدارس با آموزش و پرورش مشارکت کنند.

مدیر حوزه‌های علمیه استفاده از ظرفیت نخبگان دانشجویی و گروه‌های فرهنگی فعال در دانشگاه‌ها برای کمک به رفع و کاهش آسیب های فرهنگی و اجتماعی را مورد تأکید قرار داد و افزود: برنامه‌ریزی برای تقویت بنیه فرهنگی و اعتقادی اتباع در سطح محلات با استفاده از ظرفیت علما و کارشناسان خود اتباع ضرورت بسیاری دارد و می‌تواند برخی از مشکلات شهر را رفع کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha