سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
هفته دولت

حوزه/ شهیدان رجایی و باهنر که در اوج اقتدار سیاسی و اقبال عمومی، صفات بارز انسانی خود را به منصه ظهور رسانده و راه آسمان را یافتند، بهترین الگو و اسوه برای مدیرانی هستند که در عرصه خدمت به مردم لباس رزم به تن کرده و اقدام جهادی انجام می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین گرجی، گرامیداشت هفته دولت به دولتمردان در پیامی آورده است:‌ هفته دولت که به نام اسوه‌های خدمت، شهیدان رجایی و باهنر مزین شده فرصت مناسبی برای یادآوری شخصیت والای دولتمردانی است که ایمان و ساده‌زیستی و خدمت خالصانه‌ آنان، الگوی خدمتگزاری بی‌منت برای مردم و مسئولان و تبیین خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
شهیدان رجایی و باهنر که در اوج اقتدار سیاسی و اقبال عمومی، صفات بارز انسانی خود را به منصه ظهور رسانده و راه آسمان را یافتند، بهترین الگو و اسوه برای مدیرانی هستند که در عرصه خدمت به مردم لباس رزم به تن کرده و اقدام جهادی انجام می‌دهند.
هفته دولت فرصت ارزشمندی است که دولتمردان با تجدید پیمان با شهیدان افق‌های تازه‌ای از پیشرفت و توسعه را طراحی و به منصه ظهور رسانده و با تدابیر حکیمانه زمینه‌های رشد و پیشرفت روزافزون کشور در عرصه‌های مختلف را فراهم آورده و امید را در جامعه گسترش دهند.
ضمن تشکر از زحمات خالصانه دولت سیزدهم و الگوگیری این دولت از دولت شهیدان رجایی وباهنر و خدمات خالصانه و مردمی بودن خود خاطرات دولت شهیدان رجایی و باهنر را در اذهان مردم زنده کرده است و امید آن داریم با همدلی و انسجام، دست در دست یکدیگر و در سایه هدایت‌های مدبّرانه رهبری عزیز انقلاب در جهت عملیاتی کردن رویکردهای گام دوم انقلاب و با غلبه بر توطئه‌های دشمنان و شکست تحریم‌های ظالمانه و نهادینه کردن فریضه امر به معروف ونهی از منکر در جامعه آینده‌ای روشن و پر امید را برای ایران بزرگ اسلامی رقم بزنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha