شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سید علیرضا ادیانی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین ادیانی با تأکید بر اینکه در عمل به وظایف "عمل گرا" و "موثر" باشیم، گفت: فعالان اجتماعی و فرهنگی فراجا در توجه و عمل به فرهنگ معنوی، انقلابی و سازمانی پیشتاز باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی، در بیست و چهارمین گردهمایی معاونان فرهنگی اجتماعی فراجا اظهار داشت: بر روح بلند و ملکوتی امام خمینی (ره) و ارواح طیبه شهدای والامقام انقلاب اسلامی، هشت سال دوران دفاع مقدس، مدافعان حرم و حریم نظم و امنیت به ویژه سپهبد شهید " حاج قاسم سلیمانی"، همرزمانش و شهیدان انتظامی درود و رحمت می فرستیم و برای فرماندهی معظم کل قوا " مدظله العالی" آرزوی طول عمر توام با صحت، سلامتی و توفیق روزافزون داریم.

وی با تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع) افزود: ان شاءالله همه ما بتوانیم از فیوضات و برکات ماه محرم الحرام و صفر بهره کافی ببریم و از رهروان واقعی مکتب امام حسین (ع) و یاران باوفایش باشیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با اشاره به جایگاه و نقش خطیر معاونت فرهنگی اجتماعی فراجا در پیشبرد ماموریت های پلیس، بر لزوم تدوین نسخه راهبردی و عملیات فرهنگی برای یکایک معاونت های ستادی و پلیس های تخصصی توسط این مجموعه تاکید کرد و اظهار داشت: در عمل به وظایف، باید "علم گرا"، "عمل گرا" و "موثر" باشیم.

این مقام مسئول ادامه داد: برای کاهش آسیب در پدیده های اجتماعی بایستی اقدامات اثرگذار اجتماعی و فرهنگی انجام دهیم و تاثیرات عملکردمان را در بطن و متن جامعه ارزیابی و رصد کنیم.

وی با بیان اینکه آفت اقدام فرهنگی، ضعف علم و عمل است، عنوان کرد: اولین شرط انجام هر اقدام فرهنگی و اجتماعی، باور و پذیرش آن عمل از درون و سیرت است؛ یعنی برای انجام اقدامات فرهنگی باید باورپذیری داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی با تاکید بر لزوم تلاش برای مقابله با هجمه های فکری و فرهنگی دشمن تصریح کرد: تهیه و تدوین برنامه های فاخر در کاهش آسیب های اجتماعی بسیار کارساز است و معاونت فرهنگی اجتماعی فراجا بایستی به تولید آثار فاخر با بهره گیری از روش های نوین و اثرگذار روی بیاورد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا مطرح کرد: فعالان اجتماعی و فرهنگی فراجا در توجه و عمل به فرهنگ دینی، معنوی، انقلابی و سازمانی بایستی الگو و پیشتاز باشند.

وی در بخش پایانی سخنان خود خطاب به معاونان اجتماعی سراسر کشور گفت: قدردان تلاش و زحمات همه شما همرزمان و همکاران عزیزم هستم و ان شاءالله برای رسیدن به نقطه مطلوب و ایده آل در کنار تدوین برنامه راهبردی ، تلاش روزافزون داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha