چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
ل

حوزه / امام جمعه قمصر با انتقاد از انتشار تصاویر هنجارشکنانه در ورزشگاه آزادی گفت: علیرغم وجود بعضی پوشش‌های نامناسب در جمع خود بانوان و آن هم با فاصله از آقایان، چرا مسئولین اجازه انتشار این تصاویر را در رسانه‌های رسمی می‌دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام محمدحسین کتابچی در خطبه‌های این هفته قمصر ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت رقیه(س)، مهربانی را ریشه بسیاری از رفتارهای ارزشمند و صفات پسندیده در تعاملات اجتماعی دانست و اظهار داشت: نیکی، نیکوکاری، خوشرویی، مدارا، سازش، تغافل، عفو، گذشت، تواضع، حُسن خلق و بسیاری از خلق و خوهای دوست داشتنی همگی از مظاهر و نتیجه مهربانی هستند.

امام جمعه قمصر، ضمن گرامی داشت هفتم ماه صفر سالروز شهادت غریب مدینه امام مجتبی(ع)، گفت: تمام زندگی امام حسن مجتبی(ع) مهربانی نسبت به مردم حتی دشمنان بوده است.

وی روحیه ضد استکباری را از نتایج انقلاب عظیم عاشورا و حرکت پر فروغ و جهاد تبیین دوران اسارت آل الله دانست و افزود: همین روحیه است که منتهی به انقلاب عظیم مهدوی و ریشه کن شدن ظلم و استکبار در عالم خواهد شد.

امام جمعه قمصر، با بیان اینکه مسیر امروز ملت و دولت ما هم باید به تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب همین باشد، خاطرنشان کرد: در مساله مذاکرات هسته‌ای هم توقع ملت ما همین است، اینکه تیم مذاکره کننده به هیچ عنوان از خطوط قرمز عبور نکنند و بر سر منافع ملی ما و خطوط اصلی انقلاب با کسی معامله نکند.

حجت الاسلام کتابچی، با بیان اینکه غربی‌ها به دنبال توافقی موقت هستند که بتوانند پیشرفت‌های ما را عقب بیاندازند، تا در آینده بتوانند با کمترین هزینه از توافق خارج شوند، گفت: ایستادگی تیم مذاکره کننده ما و عجله نداشتن برای رسیدن به توافق این امکان را از دشمنان گرفته است.

وی به حضور بانوان در ورزشگاه آزادی برای دیدن دو بازی تیم‌های پرسپولیس و استقلال اشاره کرد و یادآور شد: این تصمیم تحت فشار فیفا بوده یا هر مساله دیگر بالاخره اتفاق افتاده با اینکه بسیاری با آن مخالف بودند، به دلیل وضعیت فرهنگی و جو نامطلوبی که در ورزشگاه‌ها پیش می‌آید پیامدهای آن کم کم مشخص می‌شود.

امام جمعه قمصر، با انتقاد از انتشار تصاویر هنجارشکنانه در ورزشگاه آزادی، گفت: علیرغم وجود بعضی پوشش‌های نامناسب در جمع خود بانوان و آن هم با فاصله از آقایان، چرا مسئولین اجازه انتشار این تصاویر را در رسانه‌های رسمی می‌دهند.

وی تاکید کرد: مسئولین فرهنگی وزارت ورزش باید به این موضوعات ورود پیدا کنند و جلوی قبح شکنی در جامعه را بگیرند.

حجت الاسلام کتابچی، در ادامه ضمن گرامی داشت یاد و خاطره عالم فرزانه، آیت الله حاج شیخ محمد علی ناصری، عنوان کرد: این عالم به قدری عاشق امام زمان(عج) بود که هر انسانی نگاه به این عالم می‌کرد به یاد امام زمان(عج) می‌افتاد.

وی از دست رفتن از این عالم بزرگ اخلاق را خسران بزرگی برای جامعه دانست و افزود: مرحوم آیت الله ناصری تنها کسی بود که امیدوار به درک ظهور حضرت حجت بن الحسن بود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha