جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ماموستا فایق رستمی

حوزه/ ماموستا رستمی گفت: سعادت واقعی مومن و اهل ایمان تنها در گرو اجرای دستورات و فرمان های خداوند متعال و رسول اکرم می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کردستان، ماموستا فایق رستمی، در خطبه های این هفته نماز جمعه سنندج اظهار داشت: امسال مرز باشماق در شهرستان مریوان بر روی زوار اربعین باز است و همین امر می تواند زمینه ای برای تقویت هرچه بیشتر وحدت بین برادران اهل سنت و اهل تشیع شود.

امام جمعه سنندج گفت: اهل سنت علاقه ویژه ای به اهل بیت دارند تا جایی که طبق دیدگاه اهل سنت هر کسی که با حب و محبت اهل بیت رسول اکرم (ص) از این دنیا برود به عنوان شهید خوانده می شود.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود عنوان داشت: قرآن کریم که بیش از ۱۴ قرن پیش بر پیامبر اکرم (ص) نازل شد در دل خود اسرار بزرگی دارد که هنوز دانشمندان نتوانسته اند که این اسرار را کشف کنند که این خود از معجزات قرآن کریم می باشد.

ماموستا رستمی تاکید کرد: سعادت واقعی مومن و اهل ایمان تنها در گرو اجرای دستورات و فرمان های خداوند متعال و رسول اکرم می باشد.

امام جمعه سنندج در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: هر کسی که زندگی خود را بر اساس قرآن کریم و سیره رسول الله تنظیم کند سعادت دنیا و آخرت نصیبش خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha