یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ترافیک محور ایلام - مهران

مشاهدات میدانی خبرنگار خبرگزاری حوزه حاکی از آن است که بار ترافیکی بسیار سنگینی در محور ایلام به مهران ایجاد شده است و زائران اربعین حسینی فعلاً به سمت مرز مهران حرکت نکنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام، با توجه به مشاهدات میدانی خبرنگار خبرگزاری حوزه، بار ترافیکی بسیار سنگینی در مسیر ایلام به مهران ایجاد شده است و از زائران اربعین حسینی درخواست می شود فعلاً به سمت مرز مهران حرکت نکنند.

در محورهای منتهی به مهران ترافیک ۳۰ الی ۳۵ کیلومتری کُند و بسیار سنگین گزارش می شود.

مواکب شهر مهران با کمبود آب معدنی و یخ مواجه شده اند و پاسخگوی حجم غیر قابل پیش بینی زائران حسینی نیستند.

امام جمعه مهران هم در خطبه های نماز جمعه از مردم این شهر خواسته بود که یخ مورد نیاز مواکب را در حد مقدورات از طریق یخچال های خانگی تأمین کنند.

او همچنین از مسئولان خواست آب معدنی خنک را از طریق بالگردها به مهران برسانند.

یکی از دلایل ترافیک و ازدحام شدید این مسیر، بسته شدن مرزهای خسروی و چذابه اعلام شده است که این امر باعث شده زائران به مهران مراجعه کنند.

توصیه می شود زائران عزیز فعلاً به مرز مهران مراجعه نکنند.

سردار اشتری: زائران تا اطلاع ثانوی به مرزها مراجعه نکنند

سردار اشتری، فرمانده کل انتظامی کشور هم در بازدید از مرز مهران اظهار کرد: به علت مشکلات زیرساختی در کشور عراق و بسته شدن مرزها زائران تا اطلاع ثانوی به مرزها مراجعه نکنند.

وی افزود: کسانی که از شهر مبدا خود هنوز حرکت نکرده اند به مرز ها نیایند و حرکت نکنند و منتظر اطلاع رسانی های بعدی باشند.

فرمانده کل انتظامی کشور یادآور شد: زائرانی که از شب گذشته در پایانه های مرزی مانده اند با هماهنگی که صورت می گیرد آن ها را از مرز خارج می کنیم و سایر زائرانی که قصد سفر به عتبات عالیات را دارند تا اطلاعیه های بعدی مرز بسته است و هیچ گونه خروجی انجام نمی شود.

انتهای پیام ۳۱۳/۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha