یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
علامہ اشفاق وحیدی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین اشفاق وحیدی گفت: استعمارگران از گرد و غباری که توسط زائران برافراشته می شود، می ترسند. در اجتماع اربعین حسینی برای جهانیان، پیام بزرگ صلح و نظم جود دارد. ما بر مردم عراق که خدمت به زائران امام حسین (ع) را افتخار می دانند، درود می فرستیم.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین اشفاق وحیدی امام جمعه ملبورن استرالیا گفت: در اجتماع اربعین حسینی برای جهانیان، پیام بزرگ صلح و نظم جود دارد. ما بر مردم عراق که خدمت به زائران امام حسین (ع) را افتخار می دانند، درود می فرستیم.

وی افزود: امروز به دلیل اجتماع اربعین خواب بر یزیدیان حرام شده است. این اجتماعی به مردم جهان پیام می دهد که امام حسین (ع) و یاران باوفایش با خون خود دین مبین اسلام را آبیاری کردند و آن را تا روز رستا خیز زنده و جاوید ساختند.

وی در ادامه اظهار داشت: حرکت های حریت در جهان اسلام از اندیشه و فکر کربلا کمک میگیرند.

حجت‌الاسلام اشفاق وحیدی با اشاره به اشتیاق مردم به زیارت عتبات عالیات تصریح کرد: در حالی که مردم از گرسنگی و فقر می میرند و همه مردم دنبال غذا می دوند، این معجزه زنده و نعمت خداوند ست که میلیون ها نفر به کربلا می روند و هیچ زائری در آنجا گرسنه نمی خوابد.

وی تاکید کرد: امروز نیز از کربلا همین صدا می آید که مردم در مقابل ظلم بایستند و برای کمک به مظلوم که هر کجا هستند، به میدان عمل بیایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha