دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران مازندران گفت: چهارمین جلسه کارگروه علمی همایش ملی علامه ذوالفنون حسن زاده آملی(ره) برگزار شد.

خانم فاطمه اردشیری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در ساری اظهار کرد: چهارمین جلسه کارگروه علمی همایش ملی علامه ذوالفنون حسن زاده آملی (رضوان الله علیه)، برای ارائه گزارشی از عملکرد، اقدامات و فعالیت های صورت گرفته و نیز پیشنهادات و راهکارهای مناسب برای برگزاری همایش، در مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران برگزار شد.

وی ادامه داد: این جلسه با حضور دبیران کارگروه های علمی از جمله کارگروه «علامه، قرآن، حدیث و فقه»، کارگروه «علامه، فلسفه و کلام اسلامی»، کارگروه «علامه، عرفان و اخلاق»، کارگروه «علامه، نجوم، ریاضیات و طب»، کارگروه «علامه و ادبیاتم، کارگروه «علامه و زیست اجتماعی» تشکیل شد و احکام دبیران از سوی بنیاد ملی نخبگان استان به آنها اعطا شد.

اردشیری افزود: دبیری علمی همایش را حجت الاسلام مرتضی عبدی به عهده دارد و هدف از برگزاری آن هم اندیشی و ایجاد هماهنگی های بیشتر به منظور پیشبرد اهداف و ماموریت های علمی همایش می باشد که در سطح ملی برگزار خواهد شد. برگزار کننده همایش مدیریت حوزه علمیه خواهران استان مازندران با همکاری بنیاد ملی نخبگان استان و دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران می باشد.

وی اظهار کرد: در این همایش از کتاب «در ثنای آفتاب حسن» رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha