جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
صاحبزادہ ابوالخیر زبیر

حوزه/ صاحب زاده ابوالخیر گفت: امام حسین(ع) در کربلا با فداکاری نشان داد که هر گاه برای حفظ دین مشکلی پیش بیاید، از هیچ گونه فداکاری نباید دریغ شود و انسان باید همه چیز را در راه خدا فدا کند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» صاحب زاده ابوالخیر محمد زبیر رئیس جمعیت علمای پاکستان و رئیس شورای همبستگی ملی پاکستان در مراسم عزای حسینی در حیدرآباد پاکستان بیان داشت: امام حسین (ع) در کربلا با فداکاری نشان داد که هر گاه برای حفظ دین مشکلی پیش بیاید، از هیچ گونه فداکاری نباید دریغ شود و انسان باید همه چیز را در راه خدا فدا کند. فداکاری در راه خدا افتخار بزرگ و ماندگاری است.

وی اظهار داشت: امام حسین (ع) شهادت را افتخار بزرگی می دانند. ما نیز با صبر و استقامت راه آنها را دنبال می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم هیچ اندیشه باطلی به نتیجه برسد.

ابوالخیر محمد زبیر تأکید کرد: حفظ شریعت اسلامی از جمله مقاصد و اهداف قیام امام حسین (ع) بود پس باید مراسم عزای حسینی هر چه با شکوه تر برگزار شود. امام حسین (ع) برای احیای نظام اسلامی همه چیز را در پیشگاه خداوند تقدیم کرد، حتی کودکان را فدا کردند. پس باید با پیروی از سیره امام حسین(ع) در اجرا و حفظ شریعت محمدی کوشا باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha