سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کد خبر: 1044759
۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۶
image-20220921003700-1.jpeg

حوزه/ موشن گرافیک ۱۸۲۵ که شامل گزارش پنج ساله فعالیت های مدرسه علمیه مروی مراحل بررسی و جمع آوری اطلاعات را به پایان رسانده و آماده ساخت است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، موشن گرافیک ۱۸۲۵ که شامل گزارش پنج ساله فعالیت های مدرسه علمیه مروی در زمان تولیت استاد محمد باقر تحریری است، مراحل بررسی و جمع آوری اطلاعات را به پایان رسانده و آماده ساخت می باشد.

حجت الاسلام رجبی در این باره گفت: با توجه به گذشت ۱۸۲۵ روز از تصدی تولیت محترم و تلاش های وافر تیم همراه ایشان در عرصه های مختلف علمی ، تهذیبی ، سیاسی، خدماتی، معیشتی، اجتماعی و تجهیز و تهیه زیرساخت ها و احیاء و اداره موقوفات به نظر ضرورت دارد تلاشی ارزنده در راستای به تصویر کشیدن انواع فعالیت های این نهاد علمی صورت پذیرد که شاید بهترین نوع تبلیغات در دنیای امروز همان تولید یک اثر مستند موشن گرافیک با سبک رئال موشن باشد که برآنیم این مهم هرچه زودتر انجام پذیرد.

وی خاطرنشان کرد: داستان ذهنی و کلی این اثر این گونه تصویر شده است که در اولین سکانس با نمایش ماجرای مشهور کلنگ زنی و تاسیس این بنای مبارکه یعنی مدرسه علمیه فخریه توسط مرحوم خان مروی و نمایش تصاویر ۱۴ تن از تولیت های معظمی که تا به حال تصدی این امر بر دوش ایشان بوده است به دوران حال و تصدی تولیت معظم استاد تحریری می رسیم و سپس به بیان گزارش ما وقع در طی ۱۸۲۵ روز کاری خواهیم پرداخت.

لازم به ذکر است مقدمات گرافیکی تولید این اثر تا بخش قابل توجهی انجام شده است تا آنجا که تصاویر بی کیفیت برخی از تولیت های گذشته مانند مرحوم مسیح مجتهد، مورد بازسازی قرار گرفته است.

پروژه ساخت موشن ۱۸۲۵ کلید خورد

پروژه ساخت موشن ۱۸۲۵ کلید خورد

پروژه ساخت موشن ۱۸۲۵ کلید خورد

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha