پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بدرقه موکب داران عراقی به مشهدالرضا

مراسم بدرقه موکب داران عراقی اربعین حسینی به مشهدالرضا باهدف برپایی موکب و خدمت به زائران حضرت علی بن موسی الرضا(ع) باحضور نماینده ولی فقیه در خوزستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، مراسم بدرقه موکب داران عراقی اربعین حسینی به مشهدالرضا(ع) باهدف برپایی موکب و خدمت به زائران حضرت علی بن موسی الرضا(ع) باحضور نماینده ولی فقیه در خوزستان برگزار شد.

این مراسم در فرودگاه بین المللی سپهبد حاج قاسم سلیمانی اهواز و با زمزمه مداحی معروف قدردانی از تلاش های عراقی ها در خدمت به زائران ابا عبدالله الحسین(ع) و اهدای شال گردن مزین به نام حضرت برگزار شد.

برپایی موکب شهادت امام رضا(ع) توسط موکب داران عراقی در مشهد

در حاشیه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان با تسلیت ایام رحلت پیامبراکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا(علیهما السلام)، اظهار داشت: اربعین حسینی امسال مردم عراق همچون سالیان گذشته سنگ تمام گذاشتند.

وی با بیان اینکه مردم عراق تمام دارایی خود را برای خدمت به زائران اباعبدالله الحسین(ع) و اهل بیت(ع) به میدان آوردند، ادامه داد: حدود ۱۴۰ موکب دار عراقی در ایام شهادت امام رضا(ع) در مشهد مقدس به برپایی موکب و خدمت به زائران می پردازند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان عنوان کرد: قدردانی و بدرقه این موکب داران عراقی حداقل کاری بود که می شد انجام داد و اینکه از تلاش های آنها در طول خدمت به زائران قدردانی کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha