پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
راهپیمایی مردم اصفهان در اعتراض به اغتشاشات اخیر

ائمه جماعات تهران در بیانیه‌ای در پی هجمه‌ها و هنجار شکنی‌های اخیر از مردم برای حضور در «اجتماع بزرگ امت رسول الله (ص)» دعوت کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، در پی جنایات اغتشاشگران در هتک حرمت مقدسات، سوزاندن قرآن، آتش زدن مساجد و بقاع متبرکه، هتک حرمت حجاب بانوان، تخریب اموال عمومی، به شهادت رساندن بسیجیان و اهانت به پرچم مقدس جمهوری اسلامی، ائمه جماعات مساجد استان تهران در بیانیه‌ای از مردم انقلابی برای حضور در «اجتماع بزرگ امت رسول الله (ص)» دعوت کردند.

بیشتر بخوانید:

اجتماع بزرگ «امت رسول الله(ص)» در تهران برگزار می‌شود

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم
«یُخَادِعُونَ ٱللَّهَ وَٱلَّذِینَ ءَامَنُوا وَمَا یَخدَعُونَ إِلَّا أَنفُسَهُم وَمَا یَشعُرُونَ» سوره بقره‌آیه ۹

دشمنان خبیث و قسم‌خورده اسلام و نظام مقدّس جمهوری اسلامی به بهانه همدردی با درگذشت یک بانوی محترم هموطن، یکبار دیگر با استفاده از تمام ظرفیتِ منحوس خود به میدان آمده و به مقدّسات و آرمان‌های متعالی ملّت رشید و سرافراز ایران اسلامی اهانت کردند. عوامل خائن و وطن فروش آنان با ارتکاب پست‌ترین رفتارهای خشونت آمیز و منزجرکننده که تداعی کننده اعمالِ پلید منافقین و گروه‌های تروریستی شکست خورده در آغازین روزهای انقلاب است، امنیت و آرامش روانی مردم و جامعه را نشانه گرفته اند.

بدون شک این حرکتِ ددمنشانه معاندان دین و نظام اسلامی، همچون دیگر توطئه‌های آنان محکوم و منجر به شکست مفتضحانه خواهد شد، لکن این سوال مطرح است که چرا در این مقطع، دشمنان خبیث و پلید جمهوری اسلامی با بهره گیری از برخی عوامل خود فروخته و پیاده نظام داخلی، دست به چنین حماقتی زده است؟ با توجّه به اینکه استکبار جهانی در سراشیبی افول قرار گرفته، لذا چاره‌ای جز دست و پا زدن اینگونه‌ای ندارد.

در اینجا لازم است به برخی از انگیزه‌های دشمنان در راه اندازی اغتشاشات جاری اشاره کنیم:
- عصبانیت محور عبری، غربی و عربی از حرکت تمدّن ساز اربعین و ناکامی شان از ایجاد اختلال در این اجتماع بی بدیل
- ‏پیشگیری از توفیقات امیدبخش دولت کریمه انقلابی و تبدیل آن به دولت الگوی بی نظیر انقلابی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران
- ‏ایجاد انحراف در افکار و ذهنیت جهانیان از سیاست‌های جنایتکارانه آمریکا، انگلیس، اسرائیل جعلی و غاصب خون آشام (زن و کودک کش)
- دمیدن در آتش جنگ آذربایجان با ارمنستان با هدف بستن مسیر پیشرفت راهبردی ایران
- ‏پیشگیری از سرعت هم افزایی ایران اسلامی با همسایگان و بهره برداری از ظرفیت‌های منطقه‌ای
- ‏به حاشیه بردن فتنه مشروعیت بخشی به اسرائیل به دست حاکمان خائن عرب
- نشانه رفتن عزّت و اقتدار روزافزون نظام اسلامی و تضعیف جبهه مقاومت و تقویت جریانات ضدّ انقلاب و تجزیه طلبان ایران اسلامی و…

به یقین دوران حاکمیت قلدرمآبانه استکبار با هوشیاری و بصیرت مثال زدنی امّت همیشه در صحنه، رو به افول و اضمحلال بوده و دیگربار عواملِ فریب خورده داخلی آنان رسوای عام و خاص شده و منکوب شدن شان عبرتی درس آموز خواهد شد.

ما ائمّه جماعات مساجد استان تهران، ضمن گرامیداشت ایّام الله هفته دفاع مقدّس، اغتشاش علیه دستاوردهای مقدّس انقلاب اسلامی، اهانت بی شرمانه مزدوران و منافقان داخلی به مقدّسات و هتک حرمتِ قرآن کریم، مساجد و بقاع متبرّکه و همچنین جسارت به پرچم مزیّن به نام خداوند تبارک و تعالی را محکوم کرده و از نیروهای خدوم و مجاهد نظامی و انتظامی که با صبر و شکیبایی و متانت، درصدد خنثی نمودن توطئه دشمنان ایفای نقش می‌نمایند، تقدیر و تشکّر می‌نمائیم و بر روان پاکِ شهدای مظلوم مدافع امنیت درود فرستاده، از مسئولان محترم قضائی مصرّانه درخواست می‌کنیم با توجّه به مطالبه آحاد جامعه، با عوامل هتّاک و خبیثِ توهین‌کننده به مقدّسات و برهم زنندگان امنیت و آرامش عمومی جامعه برخورد قاطع نموده و آنان را به سزای جنایت خویش برسانند.

همچنین از آحاد شریفِ ملّت غیور و حماسه ساز دعوت می‌کنیم همراه با خانواده در اجتماعِ عظیم مردمی امّت رسول الله صلّی الله علیه و آله و سلّم از ساعت ۱۶ عصر یکشنبه سوّم مهر مقارن با روز ۲۸ صفر، در میدان انقلاب اسلامی حضور به هم رسانده تا در این روز بار دیگر همنوا و همگام با هم، ارادت خاضعانه خود را به ساحت نورانی حضرت ختمی مرتبت و خاندان طاهرینش تقدیم نمائیم.

«اجتماع بزرگ امت رسول الله (ص)» امروز یکشنبه سوم مهر ساعت ۱۶ از میدان امام حسین علیه السلام تا میدان انقلاب برگزار می شود.

مردم همچنین از ۴ مسیر کارگر شمالی، کارگر جنوبی، خیابان آزادی و خیابان انقلاب در مراسم حاضر خواهند شد و در پایان نیز حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری سخنرانی خواهد کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha