پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/ جلسه طلاب و روحانیون ارومیه با رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس

جلال زاده گفت: دشمن از ماه‌ها قبل روی برخی سلبریتی‌ها برنامه ریزی کرده بود و حتی صفحه توییتری بعضی از این افراد را خریداری کرده و ماه ها قبل افرادی مثل علی کریمی با برنامه ریزی قبلی اموال خود را فروخته به خارج از کشور رفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، وحید جلال زاده امروز در سلسله جلسات جهاد تبیین که با موضوع «تبیین و تحلیل فتنه اخیر» در مسجد حاجی خان ارومیه و با حضور روحانیت این شهر برگزار شد، اظهار داشت: علی رغم همه تلاش های دشمن و حملات به روحانیت، این نهاد مقدس اولین حرف را در دفاع از انقلاب می زند و جایگاه والایی نزد مردم دارد و باید از ظرفیت روحانیت در جهت پیشبرد اهداف انقلاب استفاده کرد.

وی اضافه کرد: باید از حوادثی که به وجود می آید عبرت بگیریم و علی رغم این که معیشت و اقتصاد مردم در فوریت دولت و مسئولین است، اما در اغتشاشات اخیر اصلا مباحث اقتصادی مطرح نبود بلکه با رویکرد سیاسی فرهنگی اتفاق افتاد و اکثر تجمعات در مناطق متوسط به بالای شهر بود و لذا می طلبد فرهنگ در اولویت قرار گیرد.

رئیس کمسیون امنیت ملی مجلس افزود: دشمن در فتنه اخیر از قدرت و ظرفیت سلبریتی ها و جریان های ورزشی و فرهنگی استفاده کرد و در فتنه های ۷۸ و ۸۸ به این اندازه دشمن و کشورهای غربی پای کار نیامده بودند.

وی عنوان داشت: دشمن در فتنه اخیر تمام توان خود را به میدان آورده بود و قرار بود تمام هجمه‌های جهانی را علیه جمهوری اسلامی به کار بگیرند و این یک فرایندی بود که معاندین تلاش داشتند در دولت حجت الاسلام رئیسی فتنه ایجاد کنند و لذا با کمک همه جریان های تجزیه طلب، گروه های تروریستی و تکفیری و... در مرحله اول به معلمین، سپس به بازنشستگان و در مراحل بعدی حتی به بازنشستگان نیروهای مسلح هم دست انداختند، اما به جایی نرسیدند که در آخرین مرحله از فوت یک زن، کار را علنی شروع کردند.

جلال زاده تصریح کرد: دشمن با سازماندهی به میدان آمده است و امکان دارد در ماه‌های آتی نیز به بهانه های مختلف دوباره فتنه را گسترش دهند و لذا هوشیاری تمام جریان های انقلابی را می طلبد.

وی ادامه داد: در سازمان ملل رئیس جمهور از تمام توان و ظرفیت لازم برای دفاع از انقلاب اسلامی استفاده کرد و جواب برخی رؤسای جمهور کشورهای غربی را با منطق و استدلال داد و به آن‌ها گوشزد می‌کرد که اروپا و غرب خود ناقض حقوق بشر هستند و حق ندارند از حقوق زنان در ایران دفاع کنند.

نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دشمن از ماه‌ها قبل روی برخی سلبریتی‌ها برنامه ریزی کرده بود و حتی صفحه توییتری بعضی از این افراد را خریداری کرده و ماه ها قبل افرادی مثل علی کریمی با برنامه ریزی قبلی اموال خود را فروخته به خارج از کشور رفتند.

وی افزود: امروز وظیفه همه ما این است که وارد میدان شویم و از ظرفیت حوزه های علمیه، هیئت های مذهبی و مساجد جهت آگاه‌سازی مردم استفاده کنیم و نباید از کنار این مسئله به راحتی عبور کرد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان این‌که پیروزی دشمن عمدتا در جنگ روایت‌هاست، افزود: نیروهای وفادار به انقلاب منتظر دستور می مانند، اما دشمن به هیچ وجه منتظر نمی ماند و همان‌گونه که رهبر انقلاب نیز از سالها قبل دستور داده اند باید به صورت آتش به اختیار وارد میدان بشویم.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • saeed US ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    0 0
    لطفا این نظر من را برای مسیولین بفرستید شاید کار گشا باشد . ببینید ما که اینجا هستیم میدانیم که اگر دولت ایران قوانین سفت و سختی برای خروج پول توسط این سلبریتیهای آشغال بگیره و یا مجبورشون کنه یا تابعیت ایران را داشته باشند یا تابعیت خارجی . این قدر دم در نمی آورند . اتباع عربستان سعودی در امریکا اگر تابعیت هر کشور خارجی از جمله امریکا را به دست آورند بلافاصله تابعیت عربستان را از دست میدهند و ما خیلی کم در امریکا میبینیم که تبعه سعودی تابعیت امریکایی بگیرد آنها رفت و آمد میکنند ولی زیر پرچم امریکا قسم نمیخورند هرگز .امثال علی دایی و شهاب حسینی و گوهر خیر اندیش و و و همه سلبریتیها برای به دست آوردن سیتی زنی امریکا باید زیر پرچم امریکا قسم بخورند که در هر شرایط جنگی طرف امریکا یا کشور مورد نظرشون بایستند و همه افراد دیگر هم که تابعیت اینجا را میگیرند باید این قسم را بخورند . عربستان زیر بار این مسیله نرفته ولی ایران مماشات میکند . این اشتباه است . یک تبعه سعودی که تابعیت هر کشوری را میگیرد از تابعیت عربستان بیرون می آید و برای ورود به عربستان باید ویزا بگیرد . بسیاری از ایرانیهای ساکن در اینجا که تابعیت ایرانی دارند هم مرتب از ایران پول خارج میکنند و هم اینکه به راحتی وارد ایران میشوند اگر لازم باشد جاسوسی میکنند حتی بعضیهاشون در ایران کار و در امریکا از پول و درامد ارانشون مالیات میدهند ( تمام سلبریتیهای دو تابعیتی که در ایران کار میکنند مثل گوهر خیر اندیش و علی دایی و شهاب حسینی و بهرام رادان و شیلا خداداد و حامد بهاد و باران گوثری و حمید فرخ نژاد و بقیه و بقیه بر اساس قوانین امریکا باید از درامد خارج از امریکاشون به دولت امریکا مالیات بدهند و قوانین مالیات هم اینجا خیلی سفت و سخته . از طرفی اینها نمیتوانند در شرایطی نظیر شرایط پیش آمده طرف مثلا نیروی انتظامی ایران را بگیرند یا حتی سکوت کنند چون ممکن است تابعیت دوم را از دست بدهند . ای کاش دولت آقای رییسی در این مورد کار کارشناسی انجام دهد و تابعیت ایرانی کسانیکه تابعیت دوم میگیرند را لغو و برای ورود به ایران شرایط اخذ ویزا بگذارد مطمین باشید مردم عادی مشکلی با گرفتن ویزا برای آمدن به ایران ندارند ولی سلبریتیها دنیایشان جهنم میشود علی دایی اگر بخواهد ثروتش را به امریکا منتقل کند در جا 40 درصد آن را به عنوان
  • saeed US ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    0 0
    مالیات از او میگیرند . پاسپورت ایرانی و تابعیت ایرانی را از کسانیکه زیر پرچم بیگانه قسم خورده اند ( تقریبا در تمام کشورها از جمله امریکا و انگلیس و کانادا و استرالیا برای گرفتن تابعیت آنجا اگر از طریق متولد شدن در آن کشورها نباشد باید زیر پرچم آنها قسم خورد که ما در هر شرایطی طرف شما هستیم .) بگیرید بعد ببینید چه قدر کشور آرام شود و سلبریتیهای آشغال سرشون را بیندازند پایین . چون اگر مجبور شوند برای حضور در ایران ویزا بگیرند باید مثل یک خارجی از تمام قوانین ایران از جمله حجاب تبعیت کنند اگر بخواهند در ایران کار کنند باید به دولت ایران مالیات بدهند و قس علیهذا . امیدارم دولت آقای رییسی در این مورد فکری بکند
  • سجاد مصلحی IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    0 0
    آفرین به اداره کل تبليغات اسلامي، در بهترین زمان این جلسه تشکیل شد و حرکت نابی بود خدا قوت
  • . IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    0 0
    بجای واژه خارجی سلبریتی، واژه چهره بکار ببریم.