جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
افتتاحیه طرح معراج استان خوزستان

حوزه/ مسئول قرارگاه طرح معراج حوزه علمیه خوزستان از اعزام ۴۰۰ مبلّغ خواهر و برادر به مدارس استان در سال جاری خبر داد.

حجت الاسلام امیر یزدان پرست مسئول قرارگاه طرح معراج حوزه علمیه خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، اظهار داشت: طرح معراج از سال ۸۹ مصوب دفتر همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش استان خوزستان است.

وی با بیان اینکه قرارگاه طرح معراج حوزه علمیه خوزستان در سه شاخه فعالیت دارد، ادامه داد: قرارگاه طرح معراج در سه محور دانش آموزی، معاونت معلمان و معاونت خانواده فعالیت می‌کند که در معاونت دانش آموزی، اعزام مبلغ به مقطع اول و دوم شامل دخترانه و پسرانه را در برنامه داریم.

مسئول قرارگاه طرح معراج حوزه علمیه خوزستان با اشاره به اینکه در سال جاری، ۴۰۰ مبلغ خواهر و برادر به مدارس استان اعزام می‌شوند، خاطر نشان کرد: در معاونت معلمان نیز جلسات هم اندیشی با آنها برگزار شده و همچنان ادامه دارد، در سال گذشته نیز بیش از ۲۰۰ معلم در این جلسات شرکت کردند و در آن پیرامون مسائل تربیتی و آسیب‌های نوجوانان و جوانان بحث و گفت‌وگو شد.

حجت الاسلام یزدان پرست عنوان کرد: در شاخه خانواده نیز همایش‌هایی برای والدین و مشاوره‌های خصوصی به صورت تلفنی و حضوری برقرار شده است که در سال گذشته در بیش از یک هزار مدرسه خوزستان این همایش‌ها برگزار و حدود صد هزار نفر از والدین در آن حضور داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha