دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
علی حسینی فر

حوزه/ مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه کردستان گفت: زمانی که مفاهیم دینی و انقلابی به نسل جوان و نوجوان ما به خوبی منتقل شود، دیگر شاهد حضور این نسل آینده ساز کشور در اغتشاشاتی که دشمنان آن را طراحی کرده اند نخواهیم بود و جوان ما به خوبی می تواند با بصیرت توطئه های دشمن را خنثی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، نشست مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه کردستان با جمعی از روحانیون پیشکسوت دوران دفاع مقدس این استان امروز در این مرکز برگزار شد.

در این نشست بر ضرورت انتقال مفاهیم و ارزش های دفاع مقدس به نسل جوان تأکید کرد.

حجت الاسلام حسینی فر عنوان کرد: نسل جوان باید به خوبی با مفاهیم و ارزش های دوران دفاع مقدس آشنا شود، زیرا نسل جوان و نوجوان ما آشنایی نسبت اوایل انقلاب و جنگ تحمیلی ندارد.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه کردستان گفت: زمانی که مفاهیم دینی و انقلابی به نسل جوان و نوجوان ما به خوبی منتقل شود، دیگر شاهد حضور این نسل آینده ساز کشور در اغتشاشاتی که دشمنان آن را طراحی کرده اند نخواهیم بود و جوان ما به خوبی می تواند با بصیرت توطئه های دشمن را خنثی کند.

استاد حوزه ادامه داد: رزمندگان اسلام و جوانانی که در جبهه های دفاع مقدس حضور داشتند حتی از یک ساعت دیگر خود بی اطلاع بودند و نگاهشان به انقلاب و نظام، نگاهی آرمان گرایانه بود.

این نشست با همراهی و همکاری مرکز خدمات حوزه علمیه کردستان، بسیج طلاب و روحانیون استان و نیز بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس کردستان برگزار شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha