شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
وحیده محمدلو

دشمنان نظام با دروغ پراکنی قصد دارند زنان و دختران جامعه را از عفاف و پاکدامنی خارج و فساد و بی بندوباری را در کشور اسلامی ترویج کنند و فتنه اخیر عفت و حیا را نشانه رفته بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از آذربایجان‌غربی، وحیده محمدلو امروز در مراسم بصیرتی طلاب خواهر که در مدرسه علمیه الزهرا سلام‌علیها خوی برگزار شد بر لزوم شناخت گذشته برای ساخت آینده کشور اشاره کرد و اظهار داشت: نباید از بیان حقایق به ویژه حقایق تاریخی درباره گذشته ملت ایران برای جوانان و نوجوانان غفلت نکنیم .

وی اضافه کرد: امام رضا علیه السلام می فرمایند؛ اگر مردم زیبایی‌های سخنان ما را می‌شناختند بی‌شک از ما پیروی می‌کردند و لذا باید زیبایی های دین و انقلاب را به مردم تبیین کنیم.

استاد حوزه علمیه خواهران آذربایجان‌غربی عنوان داشت: وقایع تاریخی زمان پیامبر اسلام مثل صلح حدیبیه پیامبر ، سکوت امیرالمؤمنین علیه السلام، و وقایع دوران خلافت ایشان، صلح امام حسن مجتبی علیه السلام، قیام سیدالشهدا علیه السلام، ولایتعهدی امام رضا علیه السلام نیاز به روشنگری و تبیین دارند تا در اذهان مردم برخی سؤالات جواب داده شود.

وی تبیین در عرصه های حجاب و عفاف را یکی دیگر از نیازهای جامعه عنوان کرد و گفت: باید اهمیت حجاب، ارزش امنیت، پیشرفت های کشور، نفوذ بیگانگان و پیشرفت زنان بعد از انقلاب به مردم تبیین شود، بعد از انقلاب تعداد زنان تحصیل کرده چندین برابر شده و تعداد بانوان دارای سطوح عالی در رشته های مختلف علمی بعد از انقلاب افزایش چشمگیری داشتند.

محمدلو افزود: تعداد زنان شاغل بعد از انقلاب به ویژه در آموزش و پرورش و پزشکی به مراتب بیشتر از گذشته است و در میادین ورزشی و کسب افتخارات ملی نیز پیشرفت چشمگیری داشته ایم.

وی اضافه کرد: از لحاظ بهداشت و درمان هم پیشرفتهای کشور بیشمار بوده و نقش زنان تأثیرگذار بعد از انقلاب بیشتر برجسته شده و بانوان عفیف و پاکدامنی که درخانواده نقش اصلی را ایفا می‌کنند، تاثیرگذار بوده‌اند.

استاد حوزه علمیه خواهران آذربایجان‌غربی با بیان این که امید و شوق به زندگی در میان زنان بعد از انقلاب افزایش پیدا کرده است، گفت: حجاب و عفاف برای بانوان نه تنها محدودیتی نیاورده بلکه موجب پیشرفت شده است و تاریخ و وجدانهای آگاه درباره کسانی که دم از دفاع از حقوق زنان می‌زنند اما چشم خود را بر تمام پیشرفتهای زنان بعد از انقلاب می بندند، قضاوت خواهد کرد.

وی با تاکید بر این که شعار زن، زندگی، آزادی هم دروغ و توهمی بیش نیست، بیان کرد: دشمنان نظام با دروغ پراکنی قصد دارند زنان و دختران جامعه را از عفاف و پاکدامنی خارج و فساد و بی بندو باری را در کشور اسلامی ترویج کنند و فتنه اخیر عفت و حیا را نشانه رفته بود.

محمدلو گفت: فتنه گران و مخالفین جمهوری اسلام که در این مدت غیر از خشونت، قتل، چاقوکشی، قمه کشی، آتش زدن مسجد و قرآن و توهین به مقدسات و پرچم مقدس جمهوری اسلامی، آتش زدن بانک و اموال عمومی مردم و اموال بیت المال و حتی آسیب رساندن به آمبولانس، تعرض به نوامیس مردم، کشیدن چادر از سر زنان عفیف، بریدن گلوی مامور نیروی انتظامی و دیگر رفتارهای داعشی، چیز دیگری برای ارائه نداشتند آیا می خواهند این‌گونه کشورداری کنند؟.

انتهای خبر.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha