دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
بیانیه

حوزه/ آنچه امروزه در فضای مجازی و پلتفرم‌های صهیونیستی تحت عنوان قرآن‌سوزی و اهانت به مقدسات شاهد آن هستیم، دل هر مسلمان آزاده و غیرت‌مندی را به درد می‌آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، کانون بسیج طلاب شهرستان بیجار در محکومیت اغتشاشات و آشوبگری های اخیر کشور بیانیه ای صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ . سوره الصف آیه ۸

می‏ خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش کنند و حال آنکه خدا گر چه کافران را ناخوش افتد نور خود را کامل خواهد گردانید.

انقلاب شکوهمند اسلامی ایران عزیز و سرافراز که توسط امتی مجاهد و مقاوم و زیر سایه پرچم اسلام ناب محمدی و تحت زعامت و رهبری امام راحل(ره) شکل گرفت، احیا کننده ارزش‌ های والای اسلامی و انسانی بود. انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی توانست با حضور پرشور و شعور مردم در عرصه ‌های مختلف کشور الگویی نوین را در جهان ارائه کند و آن مردم‌سالاری دینی بود. موفقیت‌ های روزافزون ایران اسلامی در عرصه ‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، علمی، دفاعی و...، ایران را به یک الگوی جذاب برای ملت‌های آزاده تبدیل کرد و همین موضوع باعث شد تا مستکبران عالم از همان روزهای نخست علم مخالفت و دشمنی با مردمی‌ ترین انقلاب تاریخ را بلند کنند.

دستاوردهای افتخارآفرین ملت مقاوم ایران در چهار دهه اخیر تبدیل به خاری بر چشم دشمنان و بدخواهان این کشور و مردم دین‌دار آن شد و ایران را از حضیض ذلت در دوره سیاه پهلوی به اوج عزت در جمهوری اسلامی رساند. در این میان گروه‌ها و فرقه‌های مختلفی همچون سلطنت‌ طلبان، منافقان، خائنان و فتنه ‌گران که در صدد انتقام گرفتن از مردم انقلابی و دین‌دار ایران اسلامی بودند، با تمامی اختلافات ظاهری دست‌ به‌ دست هم دادند تا ضربه‌ای به پیکره این ملت عظیم وارد کنند، اما طبق آیه شریف «مکروا و مکر الله والله خیر الماکرین».

فتنه‌انگیزی و اغتشاشات اخیر اهمیت و ضرورت بیش از پیش روشنگری و تبیین در زمان حال است تا مانعی باشد در مقابل تحریف واقعیت ‌ها توسط مزدوران دشمن.

آنچه امروزه در فضای مجازی و پلتفرم‌های صهیونیستی تحت عنوان قرآن‌سوزی و اهانت به مقدسات شاهد آن هستیم، دل هر مسلمان آزاده و غیرت‌مندی را به درد می‌آورد و حاشا و کلا که مردم غیور ایران اجازه دهند در کشور قرآن و اهل بیت(ع) به ساحت ثقلین اهانت شود.

تجربه گران‌ سنگ جمهوری اسلامی نشان می‌دهد که این فتنه نیز با هوشیاری و همدلی ملت آگاه و مسلمان ایران خاموش خواهد شد و سران و مشوقان این فتنه بیش از پیش در نگاه ملت ایران رسوا خواهند شد.

ائمه جمعه و جماعات، اساتید حوزه های علمیه و طلاب بسیجی پایگاه های مقاومت بسیج شهید انواری، ولیعصر(عج)و فاطمه الزهرا سلام الله علیها شهرستان بیجار ضمن محکومیت اغتشاش های اخیر، اعلام می‌دارد که خط قرمز جامعه روحانیت ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی می باشد، همان ارزش‌ هایی که بر خون هزاران شهید استوار مانده و از اصول انقلاب اسلامی و مهم‌ترین مبانی قطعیِ امام بزرگوار ما و مقام معظم رهبری است و باجهاد تبیین و حضور فعالانه درصحنه های انقلاب اسلامی با برگزاری نشست های بصیرتی حافظ آرمان‌های انقلاب اسلامی و پیروی از راه امام راحل و پشتیبان ولایت فقیه می باشد.

کانون بسیج طلاب ناحیه بیجار

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha