شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مصلح

امام جمعه برازجان گفت: پیغمبر اکرم(ص) نماد محبت و مهرورزی بودند و به تعبییر قرآن به واسطه این مهرورزی و نرم خویی بود که توانستند موفق شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام مصلح در آیین معارفه سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان دشتستان ضمن تبریک میلاد حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع) با گرامیداشت هفته وحدت، بیان کرد: پیغمبر اکرم(ص) نماد و سنبل محبت و مهرورزی بود و به تعبییر قرآن کریم به واسطه این مهرورزی و نرم خویی بود که توانست موفق شود چنانچه تندخو و خشن بود هر آینه مردم از گرد او پراکنده می شدند چرا که این مهربانی و مهرورزی مهمترین رمز موفقیت انبیاء، اولیاء، اوصیاء و رهبران الهی بوده است.

امام جمعه برازجان در ادامه به ظرفیت بسیار خوب ورزش برای تربیت نسل جوان مومن و انقلابی اشاره کرد و افزود: به برکت این انقلاب در شهرستان دشتستان از حیث زیرساخت ها کارهای بزرگی انجام گرفته است و اکثر روستاهای شهرستان دارای سالن ورزشی و زمین چمن هستند و در شهر برازجان نیز در اکثر محله ها این چنین است.

وی با اشاره به وجود هیأت های ورزشی، مربیان و ورزشکاران خوب در سطح شهرستان که دارای مدال های ملی و بین المللی در رشته های مختلف ورزشی هستند خواستار مدیریت و استفاده بهینه از این ظرفیت ها توسط اداره ورزش و جوانان شد.

حجت الاسلام مصلح با بیان مشکلات جوانان در حوزه های اشتغال، ازدواج و مسکن اظهار کرد: این موارد نیازمند تدبیر فرماندار و مسؤولین ذی ربط از جمله اداره ورزش و جوانان شهرستان است که برنامه ریزی و چاره جویی کنند تا بتوانیم همگی دست در دست هم مشکلات جوانان عزیز را حل نماییم و از ظرفیت آنها جهت رشد، ترقی و استقلال کشورمان استفاده نماییم.

امام جمعه برازجان در پایان از زحمات علی محمد کمارج حاجی تقدیر و برای محمد حسین پور به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان آرزوی توفیق کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha