دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
معاون سیاسی

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: تلاش و دفاع هیئات مذهبی از ارزش‌های اسلامی و انقلابی و رونق مجالس اهل بیت علیهم‌السلام، وهابیت و بهائیت را به شدت عصبانی کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، محمدرضا جان نثاری پیش از ظهر امروز در همایش بصیرتی مدیران هیئت های مذهبی شهر اصفهان که با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان در حسینیه بنی فاطمه(س) این شهر برگزار شد، ضمن تشکر از مسئولان هیئات مذهبی به جهت دو ماه همت و تلاش در ماه‌های محرم و صفر و همچنین اهتمام به برپایی مواکب به مناسبت اربعین حسینی و بیست و هشتم ماه صفر،گفت: این اقدامات تاثیرگذار هیئات مذهبی در تاریخ اصفهان ماندگار شد و ان‌شاءالله باقیات الصالحاتی برای بانیان برپایی مجالس اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام باشد.

وی با بیان اینکه بیش از دو سال کشور درگیر بیماری منحوس کرونا بود و خسارت‌های بسیاری از جنبه‌های گوناگون به ویژه در حوزه مباحث معنوی و اعتقادی بر جامعه تحمیل شد، اظهار کرد: همت مضاعف و تلاش شما مسئولان هیئات مذهبی در ایام غدیر و ماه محرم و صفر امسال توانست با تهاجمات و آسیب‌های متأثر از آن ولنگاری‌ها و محدودیت‌های کرونایی مقابله کند.

جان نثاری گفت: هیچ قدرتی جز مراسم اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام و در رأس آن مجالس اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام نمی‌تواند با این آسیب‌ها مقابله کند.

دشمن از روشن بودن چراغ اهل بیت(ع) می‌سوزند نه حجاب

وی ادامه داد: تلاش و دفاع هیئات مذهبی از ارزش‌های اسلامی و انقلابی و رونق مجالس اهل بیت علیهم‌السلام، وهابیت و بهائیت را به شدت عصبانی کرد تا آنجا که با استفاده از فضای مجازی و با حربه و دروغ و تحریف واقعیات از فوت یک خانم، سوء استفاده کردند و موج هایی از اغتشاشات را ایجاد کردند.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری اصفهان با بیان اینکه همه مسئولان و مردم از فوت آن خانم متأثر شدند، ادامه داد: هدف دشمن در اتفاقات اخیر، توجه به اعتراضات مردم نبوده است بلکه هدف آنان خدشه به مقدسات و به هم ریختن آرامش و امنیت اجتماع بود؛ وگرنه این چه اعتراضی است که به قرآن اهانت کنند و پرچم ایران را آتش بزنند؟!

وی خاطر نشان کرد: عصبانیت و دغدغه دشمن نه فقط موضوع حجاب است، بلکه از روشن بودن چراغ اهل بیت علیهم‌السلام می‌سوزند؛ در واقع چادر، پرچم نوکری حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها و حضرت زینب سلام‌الله‌علیها هست که بر سر زنان ماست.

جان نثاری، هیئات مذهبی را مرکز ترویج مردانگی و مروّت و دین برشمرد و گفت: هیئت و روضه و زنده کردن نام اهل بیت علیهم‌السلام، امنیت‌آور و غیرت‌آور است؛ هیئات مذهبی اهانت به ارزش‌های اسلامی و انقلابی را برنمی‌تابند.

وی افزود: جنگ تحمیلی را همین هیئتی‌ها اداره کردند و نشان آن همین حسینیه بنی فاطمه سلام‌الله‌علیها اصفهان هست که بیش از دویست‌وده شهید به انقلاب اسلامی تقدیم کرده است؛ مردم غیور نمی‌گذارند به عَلَم اهل بیت علیهم‌السلام تعرض شود.

وی با تاکید بر اینکه هر از چند گاهی اعتراضاتی به حقّ، در مقابل استانداری انجام می‌شود و مسئولان خود را موظف به پاسخگویی و رفع مشکلات آنان می‌دانند، اظهار کرد: هم به دنبال احقاق حقوق حقّه‌ی مردم هستیم و هم در مقابل کسانی که به دنبال به هم ریختن آرامش مردم و تعرض به مقدسات هستند، محکم می‌ایستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در پایان تصریح کرد: آنانی که به دنبال ایجاد تنش در فضای سیاسی، اجتماعی و اقتصادی کشور هستند، باید بدانند که این دولت و این مردم و هیئتی‌ها، به شدت با آنان مقابله خواهند کرد.

هیئات مذهبی، اهانت به ارزش‌های اسلامی و انقلابی را برنمی‌تابند

هیئات مذهبی، اهانت به ارزش‌های اسلامی و انقلابی را برنمی‌تابند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha