شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مهدی نجم

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان از همراهی و حمایت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در برگزاری همایش ملی «جنگ بیولوژیک» قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین مهدی نجم، مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان و هیئت همراه، با فرشید فلاح، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در محل این اداره کل دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی ابتدا به ارائه گزارشی از فعالیت های حوزه علمیه خواهران پرداخت و گفت: کارهای فاخر و شایسته ای در عرصه های پژوهش، فرهنگی و آموزشی در حوزه علمیه خواهران استان در حال انجام است که به عنوان نمونه می توان به فعالیت اخیر حوزه خواهران در خصوص برگزاری همایش ملی با عنوان "جنگ بیولوژیک" اشاره کرد.

وی تصریح کرد: در خصوص همکاری و حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در برگزاری این همایش ملی کمال تقدیر و تشکر را داریم؛ ان شاءالله بنا داریم این همایش را در مرحله‌ی بعدی در عرصه بین المللی برگزار کنیم که البته حمایت های ویژه شما را در این عرصه می طلبد.

در ادامه جلسه، معاونان فرهنگی و پژوهش حوزه علمیه خواهران استان سمنان به ارائه گزارش از فعالیت ها پرداختند.

در پایان این جلسه، مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان با توجه به همراهی و حمایت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در برگزاری همایش ملی جنگ بیولوژیک که ۷مهرماه در دامغان برگزار شد، با اهدای لوح سپاس و تندیس همایش، قدردانی و تشکر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha