دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
قریشی

حوزه / امام جمعه ارومیه گفت: حفظ عزت و احترام خانواده‌های شهداء و جانبازان بسیار حائز اهمیت است، کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران مانند سابق، عزت و احترام این افراد را باید حفظ نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی امروز در دیدار با مدیرکل جدید و سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با اشاره به اهمیت حفظ عزت و احترام خانواده‌های معزز شهیدان، اظهار داشت: حفظ عزت و احترام خانواده‌های شهداء و جانبازان بسیار حائز اهمیت بوده و لازم است و لذا کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران مانند سابق، عزت و احترام این افراد را باید حفظ نمایند.

وی افزود: برای جانبازان که در راه اسلام و کشور فداکاری کرده‌اند و زندگی با این شرایط درد و تألم بسیار دشوار است، کارکنان بنیاد شهید لازم است تا در رسیدگی به خواسته‌های آن‌ها صبر و تحمل بیشتری داشته باشند.

امام جمعه ارومیه در ادامه ضمن بیان توصیه‌هایی به مدیرکل جدید بنیاد شهید، یادآور شد: باید از تجربیات مدیران گذشته استفاده شود و نظرات و مشورت‌های دیگران را دریافت کرده و بهترین‌های آن‌ها را بکار بگیرید.

وی خاطر نشان کرد: خدمت بیشتر به خانواده شهدا و جانبازان سبب کمتر شدن درد و رنج آن‌ها شده و رضایت آن‌ها سبب جلب رضایت خداوند خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی در پایان با تأکید بر ارتباط صحیح با کارکنان یادآور شد: با کارکنان و کارمندان پدرانه رفتار کنید، چرا که ارتباط صحیح با کارکنان سبب پیشبرد بهتر کارها و اهداف خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha