دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ارومیه

امام جمعه ارومیه تصریح کرد: شهداء و جانبازان ولی نعمتان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و اگر ایثار و جانفشانی های آن ها نبود موجودیت نظام نامعلوم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در دیدار دکتر سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اهمیت خدمت به خانواده شهداء و جانبازان، گفت: همه مسئولیت‌ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی ارزشمند و دارای اهمیت هستند، اما در میان این مسئولیت ها، مسئولیت خدمت به خانواده شهداء و جانبازان توفیق مضاعف خداوند است.

وی افزود: شهداء و جانبازان ولی نعمتان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و اگر ایثار و جانفشانی های آن ها نبود موجودیت نظام نامعلوم بود.

نماینده مقام معظم رهبری در آذربایجان غربی به بیان اهمیت دیدار با خانواده شهداء و جانبازان پرداخت و گفت: خانواده شهداء و جانبازان باید بدانند که مسئولین هیچگاه آن ها را فراموش نکرده و همواره به فکر آن ها هستند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان با هجمه های فراوان درصدد از بین بردن روحیه ایثار و فداکاری و به فراموشی سپرده شدن خانواده شهداء و جانبازان در جامعه هستند و برخی افراد داخلی نیز دانسته و ندانسته با این هجمه ها همراهی می کنند که مسئولین بنیاد شهید باید مقابل این هجمه ها روشنگری نمایند.

امام جمعه ارومیه با اشاره به ارزش و جایگاه مجروحان و کشتگان جنگی در تمامی کشورها، گفت: در تمامی کشورهای جهان برای کشته شدگان و مجروحان جنگی ارزش زیادی قائل هستند و پیشرفت های خود را مدیون تلاش ها و فداکاری های آن ها می دانند.

وی تأکید کرد: باید برای بالا بردن ارزش اجتماعی خانواده شهداء و جانبازان در جامعه تلاش مضاعفی صورت بگیرد تا خانواده ها به این مسئله افتخار نمایند و در این خصوص همه دستگاه ها و ادارات مسئول هستند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی در پایان ضمن تقدیر از زحمات مهدی فعال مدیرکل سابق بنیاد شهید استان، برای حجت الاسلام داود میرزایی مدیرکل جدید این بنیاد آرزوی توفیق خدمت به خانواده شهداء و ایثارگران را مسئلت کرد.

انتهای خبر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha