چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
کد خبر: 1049523
۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷
حجت الاسلام احد عبداللهی مدیر حوزه علمیه لرستان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان لرستان از اجرای ۶ طرح عمرانی حوزوی در این استان خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین احد عبداللهی، مدیر حوزه علمیه استان لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اشاره به اینکه هم اکنون ۶ طرح عمرانی حوزوی در دست اجرا و احداث است، گفت: طرح های عمرانی حوزوی در شهرستان های خرم آباد، نورآباد، الشتر، دورود و ازنا در دست اجرا است.

وی ادامه داد: در خرم آباد طرح توسعه مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد در حال اجرا است که هم اکنون در مرحله نقشه کشی قرار دارد.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان همچنین از اجرای طرح بهسازی مدرسه علمیه رضویه خرم آباد خبر داد و اظهار کرد: فاز اول این طرح به اتمام رسیده و وارد مرحله احداث فاز دوم بهسازی از جمله تجهیز و زیباسازی سالن آمفی تئاتر و کتابخانه مدرسه علمیه رضویه شهرستان شده ایم.

حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی همچنین از ادامه احداث مدرسه علمیه رضوی شهرستان الشتر خبر داد و خاطرنشان کرد: این طرح نیز با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد در حال اجرا است.

وی از پیشرفت فیزیکی بالای ۴۰ درصد مدرسه علمیه حضرت آیت الله العظمی بروجردی(ره) شهرستان دورود خبر داد و گفت: این طرح نیز وارد فاز دوم احداث شده است.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان از احداث طرح استاد سرای شهرستان نورآباد خبر داد و گفت: طرح احداث و ساخت استاد سرای این شهرستان هم به مرحله اسکلت بندی رسیده و پیمانکار و عوامل ساخت این طرح در حال فعالیت هستند.

حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی همچنین از احداث طرح منابع پایدار شامل چند موقوفه حوزوی در شهرستان ازنا خبر داد و بیان کرد: احداث این مغازه ها نیز در مرحله ساخت اسکلت است.

وی در پایان با اشاره به اینکه امید می روود ساخت این طرح ها در استان شتاب گیرد، افزود: ساخت مراکز دینی حوزوی در جامعه موجب گسترش و اشاعه فرهنگ معنوی و همچنین پیشگیری از آسیب های اجتماعی در جامعه خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha