پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آرنیکا قائم مقامی

والدین آرنیکا قائم مقامی ساعت ۵:۴۵ دقیقه صبح وقتی آرنیکا در اتاقش را باز نمی‌کند، دنبال او می‌گردند و پیکرش را در حیاط خانه پیدا می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرگزاری حوزه از تهران، در ادامه اخبار جعلی و دروغ از کشته شدن دختران و پسران نوجوان در اغتشاشات، اخیراً تصاویری از دختری نوجوان به نام آرنیکا قائم مقامی ۱۷ ساله در شبکه های اجتماعی منتشر شد و باز هم مانند گذشته رسانه های معاند و ضدانقلاب با دروغ پردازی مدعی شده اند که او در جریان تجمعات و با ضربات متعدد باتوم کشته شده است، در حالی که بررسی‌ها نشان می‌دهد این ادعا دروغ بوده و مرگ دختر نوجوان هیچ ارتباطی با حوادث اخیر ندارد.

بیشتر بخوانید:

روایت تیر خوردن دختر آملی از زبان پلیس

آن طور که والدین آرنیکا قائم مقامی گفته اند ساعت ۵:۴۵ دقیقه صبح وقتی مرحومه در اتاقش را باز نمی‌کند، دنبال او می‌گردند و پیکرش را در حیاط خانه پیدا می‌کنند. براساس تحقیقات، آرنیکا طبق عادت قبل از خواب در اتاقش را قفل می‌کرده است، پس احتمال هل دادن او توسط شخص دیگری وجود ندارد.

توضیحات بازپرس پرونده:

حسین پور، بازپرس ویژه قتل شعبه چهارم دادسرای امور جرائم جنایی تهران در رابطه با پرونده فوت آرنیکا قائم مقامی می گوید: پدر مرحومه «آرنیکا قائم مقامی» شنبه یکم آبان به کلانتری ۱۰۲ پاسداران مراجعه و اعلام می کند فرزندش ۱۰روز پیش از ارتفاع سقوط کرده و روز شنبه فوت کرده است.

بازپرس ویژه قتل دادسرای جنایی تهران ادامه داد: در همان روز موضوع با بازپرس قتل یعنی بنده مطرح و پرونده قضایی در این خصوص تشکیل می‌شود.

حسین پور تصریح کرد: دختر نوجوان ۱۰ روز پس از حادثه، تحت درمان و مراقبت بوده که متاسفانه در نهایت به علت شدت جراحات جان خود را از دست داده است.

وی با بیان اینکه مرحومه آرنیکا قائم مقامی از بالکن اتاق خواب منزل شان در طبقه پنجم به زمین سقوط کرده است، گفت: احتمال هل داده شدن او توسط شخص دیگری وجود ندارد چراکه براساس تحقیقات، متوفی طبق عادت، قبل از خواب در اتاقش را قفل می‌کرده است.

بیشتر بخوانید:

بازپرس ویژه قتل شعبه چهارم دادسرای امور جرائم جنایی تهران گفت: پزشکی قانونی، علت فوت این مرحومه را سقوط از ارتفاع اعلام کرده است؛ مرحومه از ناحیه شکم زمین خورده و کبد و طحالش آسیب دیده و همین امر موجب فوتش شده است.

حسین پور ادامه داد: با این وجود باید منتظر نتایج آزمایشات سم‌شناسی بود. بعد از دریافت نتایج آزمایشات است که می‌توان گفت آیا او قرص و داروی خاصی مصرف کرده بوده یا سرگیجه احتمالی علت سقوط او بوده است.

وی با تأکید بر اینکه دستور نمونه برداری از ادرار و خون مرحومه جهت سم شناسی صادر شده است، افزود: متوفی سابقه بیماری قبلی و مصرف دارو هم نداشته است.

بازپرس ویژه قتل شعبه چهارم دادسرای امور جرائم جنایی تهران تصریح کرد: والدین مرحومه ساعت ۵:۴۵ دقیقه صبح وقتی مرحومه در اتاقش را باز نمی‌کند، دنبال او می‌گردند و پیکر او را در حیاط خانه پیدا می‌کنند.

وی افزود: متوفی در زمان حادثه زنده بوده و با پدر و مادر خود صحبت هم کرده است، سپس او را به بیمارستان منتقل می‌کنند که ۱۰ روز هم در بیمارستان بستری بوده و متأسفانه فوت می‌کند.

بیشتر بخوانید:

افشای دروغ بزرگ رسانه ای | روایت شاهدان عینی از کشته شدن مهسا موگویی + فیلم

حسین پور تصریح کرد: مانند همه پرونده‌های فوت دیگر، دستورات لازم صادر شده و پدر مرحومه برای انجام مراسم تدفین و خاکسپاری اقدام کرده تا اینکه امروز، خبرگزاری‌های معاند اعلام کردند این مرحومه در اغتشاشات و بر اثر ضربات باتوم فوت کرده است.

وی تاکید کرد: پدر مرحومه پس از شنیدن این خبر کذب به مراجع قضایی مراجعه و از این موضوع شکایت داشته که چه افرادی و چرا این خبر را اعلام کرده‌اند؟

حسین پور بیان کرد: خبر فوت مرحومه آرنیکا قائم مقامی در اغتشاشات و بر اثر ضربات باتوم، از مبنا کذب بوده و مشخص نیست با چه هدفی و چگونه چنین دروغ و شایعه سازی ترتیب داده شده است.

بازپرس قتل تهران درباره اینکه چرا مرحومه «آرنیکا قائم مقامی» را برای مداوا به بیمارستان گلستان ارتش برده‌اند، گفت: در کل کشور اینگونه است که وقتی برای شخصی در منطقه‌ای حادثه‌ای رخ می‌دهد، او را به نزدیک‌ترین مرکز درمانی می‌برند؛ در این حادثه نیز محل سقوط در نزدیکی بیمارستان ارتش بوده است که طبیعتا این مرحومه را به آنجا انتقال داده اند.

بیشتر بخوانید:

شایعه فوت دانش آموز اردبیلی دروغ از آب درآمد

کشته سازی دروغین معاندین این بار در ارومیه

انتهای پیام ۳۱۳/۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ارامش IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    0 0
    چون ابله زیاد است و با ابله سپاه دشمن به خوبی به هدف می رسد ننگ بر ابلهان زود باور