دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نماز

حوزه/ مدیر ستاد اقامه نماز استان لرستان گفت: مدیران، مربیان و کارکنان مدارس شرایط لازم را برای اقامه نماز اول وقت دانش آموزان فراهم کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام محمد جواد چراغی، مدیر ستاد اقامه نماز استان لرستان امروز در نشست دانش آموزی آشنایی با معارف و اسرار نماز که در دبیرستان دخترانه صدر خرم آباد برگزار شد، گفت: اقامه نماز در جامعه موجب سلامت روحی و روانی و همچنین پیشگیری از آسیب های اجتماعی خواهد شد.

وی با بیان اینکه انس با نماز موجب برطرف شدن بسیاری از بیماری های روحی و روانی خواهد شد، افزود: نماز در تقویت روحیه انسان نقش موثری دارد و موجب می شود که انسان در برابر مشکلات و حل آن هل مقاوم تر باشد.

مدیر ستاد اقامه نماز استان لرستان با بیان اینکه بی شک اقامه نماز به ویژه نماز اول وقت موجب پرورش و تعالی روح انسان خواهد شد، خاطر شان کرد: دانش آموزان باید تلاش کنند تا با اقامه نماز اول وقت انس بگیرند تا سلامت روحی و روانی خود را تضمین کنند.

حجت الاسلام چراغی در پایان خطاب به مدیران و کارکنان مدارس گفت: مدیران، مربیان و کارکنان مدارس شرایط لازم را برای اقامه نماز اول وقت دانش آموزان فراهم کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha