شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 1051007
۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲
اینستاگرام

حوزه/ اینستاگرام کلیدواژه‌های «آرتین و آرشام» که مربوط به دو برادر کم سن و سال حادثه تروریستی شاهچراغ می‌شود را محدود کرد!.

به گزارش خبرگزاری حوزه، اینستاگرام کلیدواژه‌های «آرتین و آرشام» که مربوط به دو برادر کم سن و سال حادثه تروریستی شاهچراغ می‌شود را محدود کرد!

بر اساس این گزارش، محدودسازی نام دو مجروح و قربانی ترور توسط این پلتفرم آمریکایی در حالی است که اینستاگرام برای تبلیغ خشونت و ترور به نفع اغتشاش‌گران هیچ‌گونه محدودیتی ندارد.

این درحالی است که دیروز هم اینستاگرام کلیدواژه شاهچراغ که برای همدردی با قربانیان حمله تروریستی اخیر توسط کاربران داغ شده بود را محدود کرده بود.

منبع: کانال انجمن سواد رسانه طلاب

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • به وقت شام، به وقت آرشام CA ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    0 0
    سلام پدر، آیا خارج بردن شهدای حرم معصومین برای تبرک جایز است؟ دوست شهید میگوید که آرشام در مسابقات احکام شرکت میکرد! و معلمش میگوید که مشخص بود این دانش آموز توانمندی را دارد که دیگران را راهنمایی، هدایت و رهبری بکند. حاج قاسم میگوید امام گفتند: < وقتی به صورت این بچه نگاه میکردم، احساس میکردم سوره های قرآن مقابلم هستند>. < امروز قرارگاه حسین بن علی، ایران است. بدانید جمهوری اسلامی حرم است و این حرم اگر ماند، دیگر حرم ها میمانند. اگر دشمن، این حرم را از بین برد، حرمی باقی نمیماند، نه حرم ابراهیمی و نه حرم محمّدی. بدانید [باید] به دور از هرگونه اختلاف، برای نجات اسلام خیمه ولایت را رها نکنید. خیمه، خیمهی رسول الله است. اساس دشمنی جهان با جمهوری اسلامی، آتش زدن و ویران کردن این خیمه است. دور آن بچرخید. والله والله والله این خیمه اگر آسیب دید، بیت الله الحرام و مدینه حرم رسول الله و نجف، کربلا، کاظمین، سامرا و مشهد باقی نمیماند؛ قرآن آسیب میبیند.> حاج اسماعیل دولابی میگوید: در محضر بهجت: . اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَيْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَيْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَيْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَيْنِ! ما در خارج ایران هستیم در داخل ولایت خدا! جایی ندارد تفرقه بین حسینی ها | دیدید که تابوت یک سردار ایرانی | تشییع شد آن هم به دست کاظمینی ها! آن هم به دست خارجی ها ... خارجی هایی از جنس ما! وقتی به صورت شما نگاه میکنیم، احساس می کنیم سوره های قرآن مقابل ما هستند.
  • آمدم ای شاه تا سلامت کنم! CA ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    0 0
    سلام آرشام عزیزم، ما در خارج ایران هستیم و، مثل شما، هیچ کدام از پیام رسان های غرب (یا غرب زده) را استفاده نمی کنیم. ما دلمان نمیخواهد چشم و گوش ما درمعرض آگهی/کامنت/پست نا پاک و حرام گذاشته بشود. واتس‌اپ، تلگرام، فیسبوک، تویتر، اینستاگرام و ... حافظ حریم خصوصی ما نیستند. اگر مطالب ایران و رهبر را در این پیام رسان ها دنبال بکنیم قربانی نظرات نامناسب/توهین آمیز میشویم. مثل آنهایی که از هشتگ سلام فرمانده استفاده میکنند برای توهین. بحث پیام رسانهای دشمن بحث امنیتی هم است. این را هم ثابت کرده. با فلسطینی ها هم ثابت کرده. سردار غلامرضا جلالی گفتند: سلام سردار! ما در خارج ایران هستیم و فرش قرمز برای هیچ نا پاکی پهن نمیکنیم. هیچ کدام از پیام رسان های غرب را استفاده نمی کنیم، تبلیغشون هم نمی کنیم، دعا هم می کنیم که عاقبتشون بشود عاقبت مکذبین. ما تلفن همراه ایرانی نداریم و در نتیجه، ایمیل و پیام رسان ایرانی هم برای ما امکان پذیر نیست ... ولی دسترسی به شهدا برای ما امکان پذیر است! برای آرشام، پدر و مادرش فرش قرمز پهن میکنیم! زندگی تو اوج سادگی قشنگ تره | هرچی تو بخواهی تو بگی قشنگ تره | یه دست من تو دست بابا | یه دست من تو دست مادر | اربعین کربلا خونوادگی قشنگ تره! سردار جلالی تصریح کرد: سردار! پلتفرم‌های خارجیه ما را دیده اید؟ ما را که نمیتوانند حذف کنند! قاسم تکثیر شد! آرشام تکثیر شد! ما همنشینی و مجالست میکنیم با بهترین دوست و رفقا! بارگاه حضرت احمد بن موسی به شاه چراغ معروف است. از زمانی که همسایه پیرزن آن حضرت در ثلث آخر شب جمعه روشنایی در بالای تپه خاکی مشاهده کرد و به امیر دیلمی فریاد زد: شاه چراغ! حالا از وقتی که شهدای آن حرم همسایه ما شدند، ما همش فریاد میزنیم! < در آیه های نور، مستور است زهرا | نورٌ علی نورٌ علی نور است زهرا >. خیلی ها امام، قاسم و آرشام را نمیبینند. امام میگوید غضوا أبصاركم ترون العجائب. أَمْ حَسِبْتَ أَنَّ أَصْحَـٰبَ ٱلْكَهْفِ وَٱلرَّقِيمِ كَانُوا۟ مِنْ ءَايَـٰتِنَا عَجَبًا.