یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تبلیغ نوین

حوزه/ رئیس اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها از اجرای طرح ساماندهی فعالان فضای مجازی در پاتوق‌های مجازی دختران ایران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، ندا حکمت نیا در گفت‌وگو با واحد خبر روابط عمومی جامعة الزهرا(س)، با اشاره به ضرورت ساماندهی فعالان فضای مجازی، اظهار داشت: نوجوانان امروز با بهره‌گیری از شیوه‌های مدرن ارتباطی به آسانی و به سرعت با همه جهان ارتباط دارند و این ظرفیت مناسب می‌تواند در مسیر رسالت تبلیغ دینی طلاب به کار گرفته شود.

رئیس اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها یادآور شد: به مناسبت روز نوجوان، طرح ساماندهی فعالان مجازی در پاتوق‌های مجازی در برنامه‌های اجرایی این اداره قرار گرفت.

حکمت نیا گفت: فعالان فضای مجازی توانمندی که در عرصه جوان و نوجوان فعالیت دارند، با مراجعه به آدرس سامانه تبلیغ نوین و فضای مجازی به نشانی https://novin.jz.ac.ir ضمن عضویت در سامانه تبلیغ نوین (بخش برنامه‌ها/ پاتوق‌های مجازی دختران ایران) در این برنامه ثبت نام کرده و در صورت بروز هرگونه مشکلی در ثبت نام با شماره داخلی ۳۲۱۱۲۰۹۳ تماس بگیرید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha