دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
حجت الاسلام اسماعیل صلواتی

حوزه/خطیب جمعه شهر قلعه رئیسی از اهالی بخش چاروسا و شهر قلعه رئیسی خداحافظی کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کهگیلویه و بویر احمد حجت الاسلام اسماعیل صلواتی امام جمعه شهر قلعه رئیسی که قریب ۱۰سال خطیب جمعه این شهر بود از مردم خداحافظی کرد و گفت: ۱۰سال در کسوت امامت جمعه در خدمت مردم شریف چاروسا بودم و سعی و تلاشم بر پیشرفت و آبادانی و رشد و تکامل معنوی و اخلاقی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی منطقه بود و از طریق تریبون نماز جمعه مطالبه گری شد و در بیان معارف قرآن و عترت و معارف دین در حد توان وظیفه ام را انجام دادم.

وی گفت: ۱۰ سال از بهترین لحظات عمر و زندگی خویش در کنار شما مردم شریف بودم. از همه عزیزانی که بنده را یاری کردند، علما و روحانیت منطقه، خانواده معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران، مسئولان محترم و از عموم مردم و اعضای ستاد نماز جمعه و اصحاب رسانه تقدیر و تشکر می کنم.

صلواتی افزود: امروز آخرین نماز جمعه‌ای هست که در خدمت شما برادران و خواهران بودم و از این به بعد عزیز دیگری انجام وظیفه می کند. در این مدت خوبی های فراوان و محبت های زیادی از شما مردم دیدم و درخواست می کنم سنگر نماز جمعه را رها نکنید. از محضر شما مردم شریف بخش چاروسا و شهر قلعه رئیسی مرخص می شوم و به جهت قصورات از همگان عذرخواهی می کنم و طلب حلالیت دارم و همه شما را به‌ خدای سبحان می سپارم. خداحافظ اهالی چاروسا. خداحافظ مردم قلعه رئیسی.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha