دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سردار شکارچی

حوزه/ معاون فرهنگی و تبلیغات دفاع ستاد کل نیروهای مسلح با ردّ برخی اتهامات در مورد دخالت کشورمان در جنگ اوکراین تصریح کرد: ایران هیچ دخالتی نداشته و ادعاهای استکبار جهانی در این زمینه تهمتی بیش نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، سردار سرتیپ ابوالفضل شکارچی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها، رژیم صهیونیستی و اروپایی‌ها قدرت ایران اسلامی را درک کرده‌اند، افزود: امروز جمهوری اسلامی بسیار قوی، منسجم و مقتدر تر از آن است که در مقابل تهدید دشمن بخواهد موضعی داشته باشد.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاع ستاد کل نیروهای مسلح با رد برخی اتهامات در مورد دخالت کشورمان در جنگ اوکراین تصریح کرد: ایران هیچ دخالتی نداشته و ادعاهای استکبار جهانی در این زمینه تهمتی بیش نیست.

سردار شکارچی با بیان اینکه رژیم اوکراین به طور کامل وابسته به صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها است، ادامه داد: رژیم حاکم در اوکراین با تزریق فکری رژیم‌های سلطه‌گر نطقی می‌کند و ما بیشتر این ادعاها را به صورت نطق می‌بینیم.

وی با بیان اینکه مبادلات ایران با روسیه مربوط به سال‌های قبل از جنگ روسیه با اوکراین است، گفت: حرف‌ها و اتهام‌هایی که رؤسای جمهور آمریکا و اوکراین به ایران نسبت می‌دهند، به طور کامل دروغ و تهمت است.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاع ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه ایران دخالتی در جنگ بین دو کشور روسیه و اوکراین ندارد خاطرنشان کرد: هر اتفاقی که می‌افتد مربوط به خودشان است.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی عامل شروع جنگ اوکراین است، ادامه داد: انواع و اقسام سلاح و تجهیزات نظامی را در اختیار ارتش این کشور می‌گذارد، اما ایران را متهم به دخالت در این جنگ می‌کند.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاع ستاد کل نیروهای مسلح در ارتباط با اظهارات رئیس جمهور آمریکا درباره آزادی ایران، گفت: رئیس جمهور آمریکا دچار آلزایمر و ناتوانی است و ما این گفته او را که بیشتر شبیه شوخی است، جدی نمی‌گیریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha