سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
ملکیان

حجت الاسلام ملکیان گفت: از حدود ۲هزار اثر علمی راه یافته از طلاب خواهر و برادر حوزه علمیه اصفهان به دوازدهمین جشنواره علامه حلی(ره) استان ۵۵ اثر به داوری مرحله نهایی راه پیدا کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین رسول ملکیان اصفهانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اصفهان اظهار کرد: داوری آثار علمی رسیده به مرحله نهایی داوری دوازدهمین جشنواره علامه حلی(ره) حوزه علمیه خواهران و برادران استان اصفهان امروز برگزار می‌شود.

وی توضیح داد: یک اثر علمی از طلاب، مسیر خاصی را برای رسیدن به داوری مرحله نهایی جشنواره علامه حلی(ره) طی می کند، به این صورت که ابتدا اثر ارزیابی اجمالی می شود و در صورت کسب حد نصاب نمره که حداقل امتیاز لازم دراین مرحله ۷۵ از ۱۰۰ امتیاز است به مرحله بعد راه می یابد. پس از آن ارزیابی تفصیلی اول ودوم آثار صورت می گیرد، هر اثر در صورتی به ارزیابی دوم راه پیدا می کند که در ارزیابی اول حداقل حائز امتیاز ۷۰ از ۱۰۰ امتیازبوده باشد.

دبیر دوازدهمین جشنواره علامه حلی(ره) استان اصفهان ادامه داد: آثار هر سطح باید براساس فرم های ارزیابی یکسان ارزیابی شو؛ آثار علمی سطح ۱ و۲ با ملاک های علمی -ترویجی و آثار سطح ۳و۴ با ملاک های علمی -پژوهشی ارزیابی می شوند.

حجت الاسلام ملکیان افزود: از حدود ۲ هزار اثر علمی راه یافته از طلاب خواهر و برادر حوزه علمیه اصفهان به دوازدهمین جشنواره علامه حلی(ره) استان اصفهان ۵۵ اثر به داوری مرحله نهایی راه پیدا کرده اند.

وی متذکر شد: در کمیته داوری این دوره از جشنواره که تعداد ۱۰ استاد درجه اول شرکت دارند، ۵۵ اثر بالاترین نمره های ارزیابی را طی مراحل مختلف داوری کسب کرده اند.

دبیر دوازدهمین جشنواره علامه حلی(ره) استان اصفهان افزود: کمیته داوری مرحله نهایی دوازدهمین جشنواره علامه حلی(ره) حوزه های علمیه خواهران و برادران استان اصفهان امروز در سالن کنفرانس مرکز مدیریت حوزه علمیه برگزار می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آثار علمی طلاب در پنج گروه علمی منطق و فلسفه وکلام وعقاید؛ گروه حدیث و تفسیر و علوم قرآنی؛ گروه علوم انسانی و اخلاق و تبلیغ؛ گروه تاریخ و گروه اصول و فقه و حقوق دسته بندی شده اند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha