پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 1054155
۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۲
کتابدار

حوزه/ مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر گفت: امروز در آیین ملی بزرگداشت هفته کتاب و کتابخوانی که در تالار وحدت شهر تهران برگزار شد، از سه نفر از اعضا و کتابداران استان بوشهر به عنوان برگزیده‌های ملی تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، در هفته کتاب امسال دو کتاب‌خوان و یک مسئول کتابخانه‌ عمومی استان بوشهر توانستند در جمع برترین‌های هفته کتاب و کتاب‌خوانی کشور قرار گیرند.

حیدر راهب مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر با اعلام این خبر، اظهار داشت: امروز در آیین ملی بزرگداشت هفته کتاب و کتابخوانی که در تالار وحدت شهر تهران برگزار شد، از سه نفر از اعضا و کتابداران استان بوشهر به عنوان برگزیده‌های ملی تجلیل به عمل آمد.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر، گفت: کلثوم عالی‌پور، مسئول کتابخانه شهدای سپاه روستای بنه‌گز تنگستان به‌عنوان مسئول برتر کتابخانه در کشور، علی اصغر دلپذیر، عضو کتابخانه عمومی شهدای سپاه بنه‌گز روستای بنه‌گز تنگستان به‌عنوان عضو خردسال برتر کشور و مریم اکبری مطلق، از کتابخانه عمومی شهدای ۱۲ دی شهر سعدآباد به‌عنوان کتاب‌خوان نوجوان برتر کشور، در این مرسام معرفی شدند.

وی با بیان اینکه به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، عضویت در کتابخانه‌های عمومی سراسر استان رایگان است، یادآور شد: همچنین دیرکرد سررسید و بازگشت کتاب‌ها نیز در این هفته بخشیده می‌شود.

به گزارش حوزه، ویژه برنامه‌های سی اُمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی از ۲۱ تا ۲۷ آبان با شعار «ما همانیم که می‌خوانیم» در سراسر کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مریم اکبری مطلق IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
    0 0
    من مریم اکبری مطلق از استان بوشهر شهر سعدآباد به خودم افتخار می کنم من ۱۳ساله از کتابخانه شهدای ۱۲ دی