یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ایذه

حوزه/ جمعی از طلاب حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور در بیانیه ای اعلام کردند: جنایات نیروهای داخلی و خارجی دشمن را که در حق مردم بی گناه شهر ایذه، روا داشتند به شدت محکوم می نماییم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، جمعی از طلاب حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور در بیانیه ای اعلام کردند: جنایات نیروهای داخلی و خارجی دشمن را که در حق مردم بی گناه شهر ایذه، روا داشتند به شدت محکوم می نماییم.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ

ما جمعی از طلاب حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور

جنایات نیروهای داخلی و خارجی دشمن را که در حق مردم بی گناه شهر ایذه، روا داشتند به شدت محکوم می نماییم.

این مصیبت را به خانواده های شهدا و مجروحین عزیز تسلیت می گوییم و همچنین حمله بی شرمانه اغتشاشگران به حوزه علمیه آن شهر غیور را خدمت امام زمان(عج) تسلیت عرض می کنیم.

بر کسی پوشیده نیست عمل جنایت کارانه دشمن، به سبب خشمی است که از شکست در منطقه کردستان عراق خورده است و همچنین شکست مفتضحانه در نقشه آشوب طی سه روز متوالی در بازار شهر های کشور، از این بابت به سربازان گمنام امام زمان(عج) خداقوت می‌گوییم و برای آن سرافرازان میهن آرزوی سلامتی و پیروزی داریم.

همچنین ما طلاب مکتب حوزه اسلام ناب محمدی، از قوه قضائیه درخواست آن را داریم که مجرمان و مسببین این جریان را «بصورت علنی» به سزای اعمال شان برسانند و از بزرگان و مراجع حوزه علمیه قم، مشهد، اصفهان خواستار آن هستیم که در میان این جنگ ترکیبی، واکنش های مناسب را داشته باشند و ان شاءالله طلابِ انقلابی را با عملیات فرهنگی، به میانه میدان فراخوانند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha