شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مدرسه علمیه معصومیه قم

حوزه/امروز وظیفه قطعی و فوری ما جهاد تبیین است تا اجازه ندهیم دشمن روایت دروغ خود نسبت به نظام مقدس اسلامی را در ذهن مردم حاکم کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مسئول بسیج مدرسه علمیه معصومیه قم در خصوص آتش پراکنی اخیر مزدوران به حوزه علمیه آورده است: خدا را شاکریم در مدرسه ای درس می خوانیم و توفیق نفس کشیدن داریم که دشمن از آن حقد و کینه بسیار دارد... این جسارتی که شد نشانه حق بودن مسیری است که طلاب و اساتید مدرسه مبارکه و انقلابی معصومیه انتخاب کرده و می پیمایند... این اقدامات کینه توزانه جبهه باطل چیز تازه ای نیست از اول تاریخ بوده و ادامه خواهد داشت.

همچنین جسارت هایی که اخیرا عوامل دشمن به حوزه های علمیه انجام داد شاهد و گواه این است که حوزه علمیه همچنان قاعده نظام اسلامی است و علی رغم تبلیغات دشمن، دوشادوش مردم در خط مقدم مبارزه با استکبار ایستاده و در این مسیر موفق بوده لذا مورد حمله دشمن واقع می شود.

امروز وظیفه قطعی و فوری ما جهاد تبیین است تا اجازه ندهیم دشمن روایت دروغ خود نسبت به نظام مقدس اسلامی را در ذهن مردم حاکم کند که این نظام دستاوردی نداشته است، بلکه اولا خود معجزاتی که به برکت این انقلاب رخ داده را کامل و دقیق بشناسیم و برای مردم بیان نماییم.

ما اگر به تکلیف خود عمل کنیم نصرت الهی و پیروزی قطعی است...

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha