پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
آیین رونمایی از کتاب "شناسنامه چهارده معصوم(علیهم السلام)"

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان "ایجاز و اختصار" را از نیازهای امروزه در عرصه کتاب و ترویج معرفی کرد و گفت: کتاب هایی با مخاطب عام باید علاوه بر توجه به مسئله تنوع، اختصار را نیز مورد توجه خود قرار دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، عباس حسین زاده، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان خوزستان امروز در آیین رونمایی از کتاب "شناسنامه چهارده معصوم(ع)" به قلم آیت الله سید علی شفیعی، عضو مجلس خبرگان رهبری همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی اظهار کرد: نهاد کتابخانه های عمومی کشور تغییر رویه داده و تبدیل به محلی جهت مطالعه به مرجعی برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی تبدیل شده است.

وی با اشاره به تأکید بر حمایت از تألیف مؤلفین در حوزه های مختلف بیان کرد: در این خصوص برنامه ریزی گسترده ای صورت گرفته و بخشی از این برنامه ها در هفته کتاب و کتابخوانی اجرایی شده اند.

"ایجاز و اختصار" از نیازهای امروزه در عرصه کتاب و ترویج است

حجت‌الاسلام آیت‌ عادلی‌نژاد، مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان نیز به مجاهدت های علمی آیت الله شفیعی در عرصه کتاب و حوزه اهل بیت(ع) اشاره و بیان کرد: فرزند مرحوم آیت الله شفیعی، سید محسن شفیعی از مهم ترین ویژگی های او انس با کتاب و نشر بود.

وی با اشاره به کتاب "شناسنامه چهارده معصوم(ع)"، ادامه داد: ایجاز و اختصار از مبانی مؤلف در تألیف این کتاب است و در هدف و متن به دنبال اختصار بوده است.

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان "ایجاز و اختصار" را از نیازهای امروزه در عرصه کتاب و ترویج معرفی کرد و گفت: کتاب هایی با مخاطب عام باید علاوه بر توجه به مسأله تنوع، اختصار را نیز مورد توجه خود قرار دهد.

حجت‌الاسلام عادلی‌نژاد با بیان اینکه اطلاعات بکر و قابل توجه ای نسبت به اهل بیت(ع) و برخی از وقایع در کتاب "شناسنامه چهارده معصوم(ع)" بیان شده است، افزود: در آن شاهد جمع آوری اطلاعات شناسنامه ای چهارده معصوم(ع) هستیم که شاید در دیگر کتاب ها کم پیدا شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha