جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
ویژه برنامه نشست بصیرتی در مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان مسجدسلیمان

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مسجدسلیمان با تأکید بر لزوم آموزش صحیح در بحث رسانه و فضای مجازی در بین اقشار مختلف مردم، گفت: مخالف فضای مجازی و رسانه نیستیم منتهی با علم باید باشد که بتوانیم آنچه را که ضرر دارد از آن جدا کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، ویژه برنامه نشست بصیرتی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان مسجدسلیمان ویژه طلاب، اساتید و کادر مدرسه برگزار شد.

در این نشست، محمود جمال پور، جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مسجدسلیمان با گرامیداشت هفته بسیج، این مجموعه را شجره طیبه و بزرگترین شبکه اجتماعی، نظامی و فرهنگی برشمرد و گفت: تفکر بسیجی راهگشای مشکلات جامعه اسلامی است.

وی ادامه داد: ایران اسلامی در هر برهه ای با جنگ های مختلفی روبرو شده است، یک زمانی جنگ تحمیلی و مقطع دیگر جنگ سرد بود، اما چون دشمن به نتیجه نرسیده اکنون با جنگ ترکیبی وارد میدان شده است.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مسجدسلیمان بیان کرد: قوی ترین سلاح دشمن، رسانه است، رژیم صهیونیستی از طریق همین سلاح افکار عقاید و باورهای یک ملت را تسخیر می کنند و به فرموده امام راحل وقتی که افکار تسخیر شد اعمال نیز در مسیر این تفکر قرار می گیرد.

جمال پور با اشاره به آثار مخرب فعالیت دشمن، تصریح کرد: برای حل این مشکلات وظایف خواص، مسئولان و هریک از ما به عنوان یک بسیجی یا طلبه که نقشی برعهده داریم چندین برابر می شود.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مسجدسلیمان افزود: در این زمینه از راه های مختلف به ویژه به وسیله جهاد تبیین باید وارد میدان شد و در آگاه سازی ملت جهادگونه ورود کرد.

وی با اشاره به وقایع و اغتشاشات اخیر و تأثیر پذیری قشر نوجوان و جوان از این مسائل، گفت: اگر قرار باشد نوجوانی که تمام وقتش صرف برنامه های ماهواره ای می شود جذب مسجد کنیم لازمه اش خودسازی علمی، عقلی، عملی و تقویت شخصیت است که با حضور در بین این قشر بتوانیم آن ها را جذب کنیم.

جمال پور با تأکید بر لزوم آموزش صحیح در بحث رسانه و فضای مجازی در بین اقشار مختلف مردم، خاطرنشان کرد: مخالف فضای مجازی و رسانه نیستیم منتهی با علم باید باشد که بتوانیم آنچه را که ضرر دارد از آن جدا کنیم.

ویژه برنامه نشست بصیرتی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان مسجدسلیمان با همکاری معاونت بسیج و فرهنگی مدرسه برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha