جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
نماینده ولی‌فقیه در کردستان

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در کردستان گفت: موضوعی که نباید مسئولان زندانها نسبت به آن بی تفاوت باشند فعالیت های فرهنگی و هنری در زندان هاست؛ با انجام کارهای فرهنگی می توان نقش قابل توجهی در اصلاح رفتار زندانیان داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی امروز در دیدار با مدیرکل زندان های استان کردستان اظهار کرد: باید با زندانیان با عدالت و مساوات رفتار شود به گونه ای که جایگاه و شأن آن حفظ گردد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: کسانی که به علت ارتکاب جرم در زندان به سر می برند کرامت انسانی خود را از دست نداده اند لذا باید همواره در حفظ و رعایت کرامت آنان دقت کافی داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی عنوان کرد: کسانی که به هر علتی جرمی را مرتکب شده اند و اکنون در حبس هستند در لفظ مجرم می باشند ولی نباید احترام و انسانیت آنها زیر سئوال برود.

وی در ادامه سخنان خود تأکید کرد: افرادی که دوران حبس خود را در زندان ها سپری می کنند باید بسترهای مهارت آموزی برای آنان فراهم باشد تا بعد از آزادی بتوانند وارد بازار کار و اشتغال شوند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: موضوع دیگری که نباید مسئولان زندانها نسبت به آن بی تفاوت باشند فعالیت های فرهنگی و هنری در زندان هاست، با انجام کارهای فرهنگی می توان نقش قابل توجهی در اصلاح رفتار زندانیان داشت. امکاناتی همانند کتابخانه و دیگر امکاناتی که اوقات فراغت زندانیان را پر می کند باید در زندانها فراهم باشد.

وی در پایان اظهار کرد: در دورانی که زندانی حبس خود را می گذارند مراقب وضعیت زندگی خانواده های آنان باشیم و به صورت مستمر به آن ها سرکشی شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha