جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 1056711
۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵
استان مرکزی

حوزه/ مراسم جشن میلاد حضرت زینب (س) در چند مدرسه علمیه خواهران استان مرکزی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، خدیجه صفاهانی استاد مدرسه علمیه مهدیه به مناسبت میلاد حضرت زینب (سلام الله علیها) در جمع دانش آموزان دبیرستان دخترانه ارشاد اراک حضور یافت

وی افزود: ما الگوهای زیادی در اسلام داریم که با تأسی از آنها می‌توانیم زندگی سرشار از خیر و برکت داشته باشیم. حضرت زهرا (س) و حضرت زینب(س) الگوی زن مسلمان هستند نه آنچه که ما در رسانه ها و فضای مجازی می بینیم. با توکل بر خدا و الگو پذیری از مادرمان حضرت زهرا سلام الله علیها می توانیم از فتنه های آخرالزمان در امان باشیم.

مدرسه علمیه کوثر زرندیه

همزمان با ولادت با سعادت حضرت زینب کبری سلام الله علیها و روز پرستار مبلغان مدرسه علمیه کوثر مراسمی تحت عنوان تقدیر از پرستاران و مادران شهدا در روستای حکیم آباد برگزار کردند.

در این مراسم ۲۸ کادر درمانی ساکن روستا و همچنین ۱۱مادر شهید مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.

الهام طاهر معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران کوثر گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در راستای حفظ ارزشهای انقلاب مستلزم برنامه ریزی و تدوین راهکارهای مناسب می باشد. حضور اقشار مردم در کنار خانواده شهدا زمینه ساز وحدت و همدلی و ایجاد انگیزه جهت عملکرد شایسته پرستاران خواهد بود.

مدرسه علمیه فاطمیه محلات

به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب کبری سلام الله علیها و گرامیداشت روز پرستار مراسم تقدیر و تشکر از کادر درمان درمانگاه های حکیم فردوسی و امین شهرستان محلات برگزار شد. همچنین به همین مناسبت تقدیر و تشکر از طلبه کوشا و فعال، کتابدار نمونه مدرسه علمیه فاطمیه سلام الله علیها خانم زینب جعفریان برگزار شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha