جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مبلغ هجرت

حوزه/ معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه لرستان از طلاب و مبلغان برای تبلیغ در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) دعوت کرد.

حجت الاسلام محمد ولی پور، معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان لرستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد از طلاب، فضلا، روحانیون، متعلمان مراکز تخصصی، خطبا و فرهیختگان حوزه های علمیه برای تبلیغ و حضور در مناطق مختلف استان و تبلیغ در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) دعوت کرد.

وی داشتن پرونده تبلیغی، دارا بودن حداقل سطح یک حوزوی، ملبس بودن به لباس مقدس روحانیت در ایام تبلیغ و ثبت نام و اخذ حکم از طریق سامانه سماوات را از شرhیط اعزام مبلغان اعلام کرد.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان لرستان با بیان اینکه مبلغان در فاطمیه اول و دوم به مناطق مختلف اعزام خواهند شد، خاطرنشان کرد: تاریخ اعزام ها از ۱۴ آذرماه تا ۳ دی ماه خواهد بود.

حجت الاسلام ولی پور پرداخت حق الزحمه تبلیغی و برخورداری از امتیازات و سوابق تبلیغی را از مزایای اعزام طلاب و مبلغان اعلام کرد.

وی در پایان گفت: طلاب و مبلغانی که شرایط تبلیغ را دارند می توانند جهت ثبت نام و تشکیل پرونده به معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه لرستان و یا سامانه سماوات به نشانی http:/hejrat.ismc.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha