جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دوره مهارتی ویژه معاونان آموزشی مدارس علمیه خواهران استان یزد برگزار شد

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران یزد از برگزاری دوره مهارتی ویژه معاونان آموزشی مدارس علمیه خواهران استان خبر داد.

خانم فاطمه نظیر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد گفت: دوره آموزشی آشنایی با آیین نامه، سامانه اساتید و سامانه جامع آموزش ویژه کادر آموزشی مدارس علمیه خواهران استان روز گذشته در سالن امام خمینی (ره) مدیریت حوزه علمیه خواهران یزد برگزار شد.

وی تأکید بر رعایت آیین نامه آموزشی توسط معاونین، توجه به واحد دروس، اهمیت دروس اقتضائی، استفاده از اساتید دارای مجوز، لزوم رعایت سقف ۲۰ واحد در تدریس اساتید، شرکت اساتید در دوره های ضمن خدمت و پیگیری مستمر این موارد توسط معاونت آموزش را از جمله موارد مطرح شده در این نشست آموزشی برشمرد.

معاون آموزش مدیریت حوزه علمیه خواهران استان یزد از برگزاری المپیاد علمی ویژه طلاب خبر داد و تصریح کرد: با توجه به اهمیت ادبیات عرب در حوزه علمیه، المپیاد ادبیات عرب از سوی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان اجراء شد که با استقبال اساتید و طلاب در همه سطوح همراه بود و امیدواریم در مرحله استانی هم شاهد حضور کمی و کیفی طلاب باشیم.

وی افزود: در بخش دیگر این نشست آموزشی، خانم فهیمه پوررشیدی ضمن اشاره به لزوم به روز بودن سامانه آموزش توسط معاونان آموزش مدارس و با توجه به اهمیت گزارش گیری از سامانه جامع آموزش، به توضیح این مباحث به صورت عملی پرداخت.

معاون آموزش مدیریت حوزه علمیه خواهران استان یزد اضافه کرد: در پایان این نشست معاونان به بیان مسائل آموزشی و نظرات خود جهت بهبود کیفیت آموزشی طلاب پرداختند و پاسخگویی به سوالات و نظرات ، از دیگر برنامه های این نشست بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha