جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
photo_2022-12-17_01-08-24.jpg

کرسی علمی با موضوع «سلامت معنوی طلاب و نقش آن در سبک زندگی» در مدرسه علمیه ثامن‌الحجج(ع) پارس‌آباد برگزار شد.

خانم لیلا صالحی معاون پژوهش مدرسه علمیه ثامن‌الحجج علیه‌السلام پارس‌آباد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اردبیل از برگزاری کرسی آزاد اندیشی با موضوع «سلامت معنوی طلاب و نقش آن در سبک زندگی» در این واحد حوزوی خبر داد و اظهار داشت: آزادی اندیشه در قالب امر به تفکر، تعقل، تدبر و مانند آن در بیش از ۳۰۰ آیه از آیات قرآن کریم مطرح شده است.

وی اضافه کرد: توصیه‌های مکرر مقام معظم رهبری برای حضور و مشارکت فعال حوزه‌های علمیه در این عرصه، بیانگر درک عمیق از تأثیر ایجاد فضای مناسب برای بیان شفاف، صریح، علمی و مستند دیدگاه‌های مختلف در مورد مقوله‌های مهم اجتماعی و علمی در کشور است.

معاون پژوهش مدرسه علمیه ثامن‌الحجج علیه‌السلام پارس‌آباد به تشریح برگزاری کرسی علمی «سلامت معنوی طلاب و نقش آن در سبک زندگی» پرداخت و گفت: این برنامه علمی کرسی علمی با ارائه خانم حبیبه شاهنده، داوری خانم لیلا علیاری و نقادی طلاب برگزار شد.

خانم صالحی تصریح کرد: سلامت معنوی محور اصلی سبک زندگی اسلامی است و از مهم‌ترین شاخه‌های سبک زندگی اسلامی، ایمان و عمل صالح است بنابراین برای رسیدن به حیات طیبه یا کامل‌ترین سبک زندگی اسلامی نیازمند هر دوی آنها خواهیم بود.

«سلامت معنوی طلاب و نقش آن در سبک زندگی» بررسی شد

«سلامت معنوی طلاب و نقش آن در سبک زندگی» بررسی شد

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha