جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ نماز جمعه شهرستان حاجی آباد

حوزه / یکی از ائمه جمعه هرمزگان گفت: نظام به جای انتخاب خشونت یا مماشات «تولید آگاهی اجتماعی» درباره ذات آشوب را هدف گرفت، چرا که هدف دشمن از تولید اغتشاشات در قالب یک هدف کلی یعنی تضعیف توان اجتماعی نظام بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام ابراهیم شریفی امام جمعه شهرستان حاجی آباد، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، تولید حجم بالای خشونت در اغتشاشات و شرارت‌ها را بی‌سابقه و اعجاب انگیز خواند و اظهار داشت: طراح خارجی، تعمدا به عاملان میدانی خود دستور به جنایت و فیلمبرداری و رجز خوانی داده که با انگیزه ترس نظام یا مماشات روبرو شود و اینگونه کار تمام است.

وی افزود: در همین راستا نظام یا متقابلاً دست به خشونت می‌زند که بنزینی خواهد شد بر آتش اغتشاشات، اما نظام به جای انتخاب خشونت یا مماشات «تولید آگاهی اجتماعی» درباره ذات آشوب را هدف گرفت و لذا هدف دشمن از تولید اغتشاشات در قالب یک هدف کلی، یعنی تضعیف توان اجتماعی نظام بود.

امام جمعه حاجی آباد یادآور شد: یک ترفند دیگر در عملیات روانی و جنگ شناختی، دروغ بزرگ است، در این ترفند دروغ چنان بزرگ است که کسی باور نمی‌کند که تا این حد حقیقت و واقعیت تحریف شود.

وی تصریح کرد: در اغتشاشات اخیر انواع دروغ‌های بزرگ، همانند ایجاد تشکیک در سلامتی رهبر معظم انقلاب، فوت مرحومه مهسا امینی، سقوط شهرها، تجزیه برخی از استان‌های مرزی، اعتصاب سراسری بازار و کشتار در دانشگاه‌ها تولید و مورد استفاده قرار گرفت که باید هوشیار بود و فریب نخوریم.

حجت الاسلام شریفی اظهار داشت: یکی از اخلاق‌های پیشبرنده یک ملت، امید، تحرک و جدیت است، امید بزرگترین قوه محرکه انسان است و رسیدن به قله فقط با امید و نگاه امید وارانه شدنی است، بر این اساس همه باید این روحیه را تقویت کنیم، اما برعکس، نا امیدی ضد پیشرفت است، ملتی که نا امید باشد و اعتماد به نفس نداشته باشد، این ناامیدی مانند موریانه‌ای او را از درون تهی می‌کند.

وی بیان کرد: دشمن با همه توان می‌خواهد القای ناامیدی و بن بست کند، بر این اساس ایجاد یأس یکی از راهبردهای جبهه استکبار است، یعنی می‌خواهند با ایجاد نا امیدی، قدرت، قوت و مقاومت را از ما بگیرند و ما را تضعیف کنند، چرا که دشمن می‌داند در مقابل یک ملت مومن و متحد و امیدوار هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha