پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
عیادت

حوزه/ نمایندگان آیت الله اعرافی با حضور در بیمارستان شهید بهشتی قم از روحانیونی که در حادثه ایذایی در قم از سوی افراد ناشناس مجروح شده بودند عیادت کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، نمایندگان آیت الله اعرافی با حضور در بیمارستان شهید بهشتی قم از روحانیون که در حادثه ایذایی در قم از سوی افراد ناشناس مجروح شده بودند عیادت کردند.

بر اساس این گزارش: حجج اسلام والمسلمین اسلامی، میراسماعیلی، علیزاده و آقای حسینی اطهر به نمایندگی از آیت الله اعرافی جهت عیادت از حجت الاسلام والمسلمین احمد ابوترابی و حجت الاسلام والمسلمین حسن محمودی به بیمارستان شهید بهشتی قم رفتند و ضمن ابلاغ سلام مدیر حوزه های علمیه با آنها دیدار و گفت و گو کردند.

نمایندگان آیت الله اعرافی طی یک عیادت دیگر در منزل حجج اسلام والمسلمین خطیبی، پور عباس و آقای مهدی عظیم منش نیز حاضر شدند و از آنان نیز عیادت کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • المومن کیس IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
    0 0
    آقای سعیدی در نماز جمعه این هفته سخن رهبری رو‌ نقل کردن که مساله حجاب و اینها نیست، استناجی که از این سخن می شود این است که این سنگر فتح شد بروید جلو. آقایان واقعا متوجه نیستند، عقب نشینی بخصوص در چنین مواردی نه تنها وحدت آفرین نیست، بلکه سیگنال ضعف به دشمنان می دهد. کمال قاطعیت داشته باشید. الآن دشمن داره هدف مند می زنه، نشونش هم روحانیونی هستند که هم نخبه اند و هم فوق العاده موثر، باز ساز وحدت با وحدت ناپذیران می زنیم؟
  • یا معطی العافیة IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
    2 0
    خداوند عافیت کامل مرحمت بدارد.
  • لاتظلموا IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
    1 0
    گذشت از عمله دشمن یا درنگ در مجازات، ظلم به جامعه و امنیت اون هست، رحمت در اینجا کاملا نابجا و ظالمانه است.