پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر احمد ابوترابی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی مدیر مرکز دائره المعارف علوم عقلی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) از روحانیونی بوده که دیروز مورد حمله ایذایی از سوی افراد ناشناس قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی مدیر مرکز دائرة المعارف علوم عقلی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) از روحانیونی بوده که دیروز مورد حمله ایذایی از سوی افراد ناشناس قرار گرفته بود حالش مساعد است و هم اکنون در بیمارستان بستری است.

وی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه به تشریح واقعه پرداخت و گفت: دیروز یکشنبه حدود ساعت ۱۱ صبح از پل حجتیه به سمت مصلای در حرکت بودم که متوجه صداهایی از اطراف شدم و چند نفری مشغول فرار کردن بودند، ولی بعد از مدت کوتاهی متوجه شدم که چون بنده معمم هستم من را نشانه گرفته اند و با تفنگ ساچمه ای به سمت من تیراندازی کردند و چند تیر به ترقوه شانه ام اصابت کرد و با خونریزی مواجه شدم که پس از مدتی به بیمارستان منتقل شدم.

مدیر مرکز دائرةالمعارف علوم عقلی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) خاطرنشان ساخت: هم اکنون در بیمارستان بستری هستم و طبق نظر پزشک معالج درآوردن ساچمه ها از بدن نیازمند عمل جراحی است که فعلا زمان بر خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی در ادامه سخنان خود به انگیزه و اهداف این افراد تروریست اشاره کرد و گفت: این افراد عمدتا افرادی هستند که تحت تأثیر تبلیغات دشمنان این مرز و بوم از طریق فضای مجازی قرار گرفته اند و دست به این اقدامات می زنند، دشمنان اسلام و انقلاب با پیشرفت جمهوری اسلامی در همه عرصه ها منافع خود را در خطر می بینند، لذا دست به این اقدامات و ترورهای کور می زنند.

وی در پایان سخنان خود افزود: این کارها نشان از شکست آنان و عدم همراهی مردم با آنهاست، چرا که مردم بصیر و انقلابی ما در برهه های مختلف از جمله در ۱۳ آبان امسال نشان دادند که در همه حال از اسلام و انقلاب اسلامی خود دست نخواهند کشید و این تلاش های مذبوحانه دشمن نیز به جایی نخواهد رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی موسی پور IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    1 0
    سلام. تا جائیکه من میدونم حمله ایذائی یعنی حمله فریب و اینکه یعنی حمله اصلی نیست ولی چیزی که در خبر خونده میشه حمله فریب و فرعی نیست و حمله اصلی می باشد.
  • IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    1 0
    خدا کمکت کنه شیخنا
  • ! IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    0 0
    اعدام ها تعطیل شد و ...