دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دری نجف‌آبادی

حوزه/ آیت‌الله درّی نجف‌آبادی پاسداری از حریم ولایت را مهمترین پیام شهدا عنوان کرد و گفت: حفظ و اشاعه پیام شهدا برای نسل‌های آینده ضروری است و همه باید در این مسیر تلاش کنند چرا که این مهم فرهنگ ایثار و فداکاری را در جامعه تقویت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اراک، آیت‌الله قربانعلی درّی نجف‌آبادی، روز سه‌شنبه در آیین تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام در اراک، در جمع خبرنگاران، افزود: دشمنان نظام اسلامی همواره به دنبال توطئه‌پراکنی بر علیه ملت ایران هستند اما این ملت با وحدت کلمه و پشتیبانی از آرمان‌های نظام اسلامی، امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدای گرانسنگ توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است.

وی ادامه داد: حضور گسترده مردم سراسر کشور به خصوص مردم ولایتمدار و شهیدپرور استان مرکزی و شهر اراک در آیین تشییع پیکر شهدای گمنام یکبار دیگر به دشمنان نظام اسلامی نشان داد که ملت پای ارزش‌ها و آرمان‌های خود ایستاده است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: ملت ایران استقلال خود را که با مجاهدت‌های امام راحل، هدایت‌های حکیمانه مقام معظم رهبری و جانفشانی‌های شهدا به دست‌ آورده با هیچ چیز عوض نمی‌کند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی اظهار داشت: دشمنان ملت ایران بدانند که توطئه‌های آنها راه به جایی نمی‌برد و ملت ما یکپارچه و متحد خود را برای گام دوم انقلاب آماده می‌کند و با تمام توان در جهت حل مشکلات و آبادانی میهن اسلامی تلاش می‌کند.

وی پاسداری از حریم ولایت را مهمترین پیام شهدا عنوان کرد و افزود: حفظ و اشاعه پیام شهدا برای نسل‌های آینده ضروری است و همه باید در این مسیر تلاش کنند چرا که این مهم فرهنگ ایثار و فداکاری را در جامعه تقویت می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان حاج «قاسم سلیمانی» و «ابومهدی المهندس» بیان کرد: شهیدان برای حفظ آرمان‌های انقلاب و جلوگیری از ایجاد انحراف در مسیر آن از جان خود گذشتند و الگوگیری از سیره این عزیزان باید مورد توجه آحاد مردم و مسئولان قرار گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha