شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر / جلسه ائمه جماعات پردیسان با حضور حجت الاسلام والمسلمین ذوالنور

حوزه/ نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دشمنان در فتنه اخیر بسیار تلاش کردند مردم را به سمت پادگان‌ها و برخی نقاط حساس شهری بکشند تا نظام مجبور به تیراندازی شود، گفت: دشمن به دنبال ایجاد یک واقعه همانند ۱۷ شهریور بود و برای این امر از هر وسیله‌ای استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه قم با اشاره به سالروز راهپیمایی مردمی ۹ دی سال ۸۸ بیان کرد: ملت ما با درک صحیح از شرایط سیاسی جامعه در هر مقطعی چنان حضور پیدا می‌کنند که نقشه‌های از پیش طراحی شده دشمن خنثی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه قبل از انتخابات سال ۸۸ دو کلید واژه دروغ و تقلب در جلسه هم اندیشی اپوزیسیون شکل گرفت و در داخل کشور هم برخی افراد خواسته یا ناخواسته آن را تایید کردند، افزود: برخی از افراد که از پیش از انقلاب همیشه در کنار امام راحل بودند با سکوت یا همراهی با فتنه گران به هیزم اغتشاشات افزوده و به تردید و تشویق مردم برای حضور در خیابان کمک کردند که نتیجه آن هشت ماه جنگ شهری و هزینه‌های بالای آن برای توسعه کشور بود.

وی تصریح کرد: وجود رهبر جامع الشرایط، آگاه و مقاوم به همراه حضور حماسی مردم در ۹ دی از عوامل مهمی بود که فتنه سال ۸۸ را ابتر گذاشت، رهبر معظم انقلاب در این حوادث جور سکوت خواص را نیز به تنهایی با دوش کشیدند و در این مسیر استقامت به خرج دادند.

حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری با اشاره به حربه کشته‌سازی دشمنان در جریحه دار کردن احساسات مردم و کشاندن پای آن‌ها به خیابان‌ها، تصریح کرد: قتل ندا آقاسلطان از اقدامات ضد انقلاب برای تحریک مردم بود که در فتنه اخیر نیز تکرار شد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان در فتنه اخیر نیز بسیار تلاش کردند مردم را به سمت پادگان‌ها و برخی نقاط حساس شهری بکشند تا نظام مجبور به تیراندازی شود، افزود: دشمن به دنبال ایجاد یک واقعه همانند ۱۷ شهریور بود و برای این امر از هر وسیله‌ای استفاده کرد اما بصیرت مردم ما در این مرحله توطئه دشمنان را خنثی کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ذوالنوری با بیان اینکه مردم با گوشت و خون مشکلات تورم، مسکن، معیشت، بیکاری و اقتصاد را لمس می‌کنند، گفت: مردم می‌دانند که راه اصلاح جامعه مقابله با نظامی که مردم خون خود را برای آن دادند نیست همچنین اغتشاش و آشوب راه تعالی و توسعه را کُند خواهد کرد و این خواست دشمن است که وضعیت آرام نشود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم دلبسته نظام و انقلاب هستند و نمی‌خواهند آسیبی به کشور و نظام برسد، عنوان کرد: اقدامات مشترک تروئیکای از عوامل مهم در نوسانات نرخ ارز است.

وی اضافه کرد: مردم با وجود اینکه از مشکلات اقتصادی رنج می‌برند به خاطر خشونت و قتل توسط اراذل و اوباش، اهانت به مقدسات و آتش زدن مساجد، حسینیه‌ها و قرآن، فاش شدن ارتباط اغتشاشگران با منافقان و بر ملا شدن دروغ‌های آنها در مورد کشته سازی‌ها، پشت سر ضد انقلاب قرار نگرفتند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دشمن از ابتدای انقلاب با تحریم اقتصادی، بایکوت نظامی، فعال سازی گروهک‌های ضد انقلاب، جنگ تحمیلی، برنامه‌های براندازی خاموش، آشوب و اغتشاش تلاش کرده انقلاب را زمین گیر کند.

۶۲/۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha