پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
امام جمعه گناوه

حوزه/ امام جمعه گناوه گفت: دشمنان به دنبال کودتای مخملی و یک انقلاب رنگین در ایران بودند، اما مردم عزیز ایران علی رغم فشارهای اقتصادی بار دیگر صف خودشان را از اغتشاشگران جدا کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی امروز در نشست بصیرتی در فرماندهی انتظامی شهرستان گناوه گفت: دشمن یک جنگ ترکیبی و هیبریدی را از مدت ها پیش برنامه ریزی کرده و قرار بود در آبان ماه عملی شود که با فوت یک خانم زودتر عملی شد و خوشبختانه ما با مماشات و رافت اسلامی توانستیم از این جنگ احزاب به خوبی عبور کنیم.

وی افزود: گرچه شهدای گرانقدری در این راه دادیم اما رهبر انقلاب که تاکید داشتند جوان هایی که احساسی عمل کردند و هیجانی وارد شدند معاند نبودند و این ها فرزندان ما هستند و باید با مماشات رفتار شود، ولی پیاده نظام دشمن و آنهایی که معاند بودند باید طبق قانون با قاطعیت با آنان برخورد شود اوضاع آرام شد.

امام جمعه گناوه ابراز کرد: این بار اول دشمن نبوده که چنین شلوغی هایی به راه می اندازد و اقدام آخر هم نخواهد بود؛ باید دشمن شناس باشیم و در دام دشمن قرار نگیریم و کارهای دشمن را پیش نبریم.

حجت الاسلام رکنی حسینی با بیان اینکه دشمنان به دنبال تضعیف امنیت ایران بود، گفت: امنیت مهمترین مقوله هر کشوری است که خوشبختانه دشمنان موفق نشدند و مانند اتفاقات سالهای گذشته همچون حوادث ۸۸ که هشت ماه به بهانه هایی یک موج را در کشور ایجاد کردند و به کشور آسیب زدند که اگر درایت رهبری و بصیرت مردم نبود قطعا انقلاب آسیب جدی می دید.

وی افزود: در فتنه سال ۸۸ صبر مردم به سر آمد و در محرم به پا خاستند و امدادهای الهی و همزمانی با عاشورا و کمک امام حسین (ع) مشکلات رفع شد.

امام جمعه گناوه در پایان گفت: دشمنان به دنبال کودتای مخملی و یک انقلاب رنگین در ایران بودند، اما مردم عزیز ایران علی رغم فشارهای اقتصادی بار دیگر صف خودشان را از اغتشاشگران جدا کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha