دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر / دیدار جمعی از جوانان فامنینی با نماینده ولی فقیه در استان همدان

حوزه/ امام جمعه همدان با اشاره به اینکه همه ما برای اسلام تلاش می‌کنیم، گفت: ما برای اسلام و بنا بر تکلیف مشغول فعالیت هستیم و باید بدانیم که کار برای خدا، خستگی و نا امیدی معنا ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی عصر امروز در دیدار با جمعی از جوانان فامنین، با بیان اینکه مشکلاتی که در این جلسه مطرح شد، در جلسات با مسئولان توسط حجت الاسلام مصباح بارها مطرح و پیگیری شده است، اظهار داشت: به معنای واقعی کلمه ائمه جمعه زبان گویای مردم هستند و تلاششان رفع گره از مشکلات مردم است.

وی با بیان اینکه دولت علیرغم تمام تلاش‌های خوبی که انجام داده اما نقاط ضعفی هم دارد، گفت: در جلسات خصوصی با استاندار و مسئولان استان پیگیر مشکلات مردم هستیم و حل آن را مطالبه می‌کنیم.

امام جمعه همدان، با اشاره به درخواستی مبنی بر حضور بیشتر نماینده ولی فقیه در استان، در شهرستان‌های سراسر استان، یادآور شد: در مدت دو سال گذشته متاسفانه درگیر بیماری کرونا بودیم و امکان انجام سفر به لحاظ محدودیت‌های کرونایی وجود نداشت، اما در ایام گذشته به بسیاری از شهرستان‌های استان سفر داشته‌ایم و این روند نیز قطعا ادامه دار خواهد بود تا با مردم سراسر استان دیدار داشته باشیم و دغدغه و حرف‌های موجود را بشنویم.

وی افزود: این ظرفیت نیز وجود دارد تا در این سفرهای شهرستانی از طریق هماهنگی با استاندار همدان و تعدادی از معاونین، مسئولان استان پاسخ‌گوی مشکلات و دغدغه‌های مطرح شده باشند و به راحتی و بدون واسطه درخواست‌ها مطرح شود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، با اشاره به اینکه باید محدودیت‌های دولت را بپذیریم، گفت: هدف دولت، اتمام پروژه‌های نیمه تمام است که از گذشته در کشور مانده است.

وی با تأکید بر اینکه برای رفع برخی مشکلات نیازی به بودجه نیست، یادآور شد: گاهی با یک تصمیم درست توسط مدیران می‌شود به راحتی مشکلی از مردم را حل کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی، با بیان اینکه مشکل مسکن با در اختیار قرار دادن زمین به مردم، به سادگی قابل حل است، گفت: کم‌تر جلسه‌ای است که موضوع مسکن را با استاندار همدان مطرح نکرده باشم و در مورد آن صحبت نشده باشد.

وی با اشاره به اینکه همه ما برای اسلام تلاش می‌کنیم، خاطرنشان کرد: ما برای اسلام و بنا بر تکلیف مشغول فعالیت هستیم و باید بدانیم که کار برای خدا، خستگی و نا امیدی معنا ندارد.

امام جمعه همدان با تقدیر از اقدامات حجت الاسلام مصباح در فامنین، اظهار داشت: در فامنین اقدامات خوبی انجام شده است و لازم است که این موفقیت‌ها و پیشرفت‌ها نیز بیان شود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha