پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران

حوزه/ پژوهشگر حوزه عفاف و حجاب گفت: کار کردن در عرصه عفاف و حجاب نیاز به مهارت آموزی در عرصه شناخت و نیز ارائه راهکار مناسب دارد.

خانم نعیمه اسلاملو در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از برگزاری دوره ای دو روزه با عنوان «رویداد طلایه داران عفاف و حجاب با رویکرد تربیت مربی» در راستای شعار "پژوهشگر طلبه خواهر، تبیین گر آرمان های انقلاب اسلامی" ویژه طلاب مدارس علمیه خواهران استان مازندران خبر داد و اظهار کرد: از اهداف برگزاری این دوره، توانمند سازی فعالین عفاف و حجاب در حوزه پاسخگویی به شبهات روز،آموزش مهارت ارتباط موثر و شیوه‌های جذب و تبلیغ، آموزش شیوه‌های عملی کار برای تبلیغ حجاب؛ کنشگری فعال مبلغین و دغدغه مندان مطالبه گری در حوزه عفاف و حجاب است.

وی از ارائه جزوه آموزشی به طلاب با عنوان"کتاب کاراصول مواجهه و مناظره در حوزه عفاف و حجاب" خبر داد و اظهار کرد: این جزوه حاصل تجربه برگزاری بیش از ۱۲۰۰۰ کارگاه، نمایشگاه و دوره آموزشی، حضور در بیش از ۱۰۰۰ دبیرستان دخترانه، حوزه علمیه، مرکز آموزشی و فرهنگی است.

وی در ادامه به معرفی کتاب دیگر خود با عنوان "بی پرده با حجاب" پرداخت و افزود: در این کتاب تمرین پاسخ ها به شبهات و چالش ها آمده است.

استاد کارگاه آموزشی عفاف و حجاب اظهار کرد: کار کردن در این زمینه مهم و حساس فرهنگی، بسیار بیشتر از مسائل دیگر، نیاز به مهارت آموزی در عرصه شناخت و نیز ارائه راهکار مناسب دارد. بنده در این کارگاه، با قرار گرفتن در جایگاه مخالف حجاب و بازگو کردن چالش های آن از متربیان می خواهم دلیل رعایت حجاب و قانونی بودن آن را بیان کنند و در نهایت به جمع بندی بحث و روش های پاسخگویی درست به منتقدان حجاب می پردازیم.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha